prowadzenie rachunków domowych - arkusz kalk.

1. Data: 2004-01-10 18:58:44

Temat: prowadzenie rachunków domowych - arkusz kalk.
Od: water <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś posiada i może udostępnić arkusz kalkulacyjny do prowadzenia
rachunków domowych?

water
shanti shanti shanti

1. Data: 2004-01-15 11:50:52

Temat: Re: prowadzenie rachunków domowych - arkusz kalk.
Od: "Wojtek" <w...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponowałby używanie zamiast arkusza progarmu do wydatków osobistych MS
Money, Quicken, MojePieniądze, Skarbnik.
Każdy z nich pozwala na kategoryzowanie wydatków, wpływów, planowanie
płatności, prognozowanie cashflow i budżetowanie.
pozdro, wojtek

1. Data: 2004-01-16 19:19:14

Od: "Tysia" <t...@b...plNoSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "water" <w...@v...pl> napisał w wiadomości

> Czy ktoś posiada i może udostępnić arkusz kalkulacyjny do prowadzenia
> rachunków domowych?

http://www.pcworld.pl/ftp/pc/katalog/97/budzet.domow
y.html

Polecam tego linka. Jest w czym wybierac.

Pozdrawiam

Tysia

1. Data: 2004-01-16 22:43:01

Od: water <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 15 Jan 2004 12:50:52 +0100, Wojtek wrote:

> [...]
> Każdy z nich pozwala na kategoryzowanie wydatków, wpływów, planowanie
> płatności, prognozowanie cashflow i budżetowanie.

Pewnym problemem może być nie posiadanie przeze mnie Ms Windows.
Zobaczę jednak - może gra jest warta świeczki i odrobiny wysiłku przy
emulatorach.

Dzięki!

water
shanti shanti shanti