odbiór mieszkania

1. Data: 2004-01-09 16:46:09

Temat: odbiór mieszkania
Od: "Rafał" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Za kilka dni mam mieć odbiór techniczny mieszkania. Ponieważ pierwszy raz
kupuję mieszkanie, dlatego nie wiem na co zwrócić uwagę przy jego odbiorze.
Może coś mi doradzicie!? Może warto wynająć inspektora nadzoru? Jeżeli tak,
to ile taka przyjemność kosztuje?
Wiem że mieszkania nie są równo wykończone co do centymetra, ale z
pewnością są jakieś standardy. Nie wiem np. czy różnica w grubości ściany
może się wahać od 9 do 11 cm? Czy to aby nie za dużo? Pokój (14 m2) ma
różnicę po przekątnej około 12 cm? I znów: czy to aby nie za dużo?
Może wiecie na co jeszcze warto zwrócić uwagę? Za wszelkie uwagi będę
bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam
Rafał

2. Data: 2004-01-09 21:48:32

Temat: Re: odbiór mieszkania
Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Za kilka dni mam mieć odbiór techniczny mieszkania.

Zapewne bedzie sporo poprawek do zrobienia- ale na tym sie nie znam.
Wazne jest abys nie podpisywal protokolu odbioru nawet z naniesionymi
poprawkami do zrobienia, gdyz od tego momentu bedziesz musial placic czynsz
( a przeciez nie mieszkasz tam)
a wprowadzisz sie dopiero po dokonaniu poprawek - i w tem sposob bys mial
kilka czynszow w plecy.
Podpisz, gdy bedzie wszystko OK. Sam nie odbieraj bo to za durze emocje i
90% usterek nie zobaczysz.

Szanna

3. Data: 2004-01-09 22:07:11

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Za kilka dni mam mieć odbiór techniczny mieszkania.
> Może warto wynająć inspektora nadzoru? Jeżeli tak,
> to ile taka przyjemność kosztuje?

Przejrzyj archiwum bo temat był poruszany wielokrotnie -> www.google.pl
-> Grupy dyskusyjne -> Zaawansowane wyszukiwanie w grupach dyskusyjnych

Ooooo ! Jaki ładny ... no właśnie co ? ;-) Bo przecież nie prostokąt :-(
To stanowcza przesada.

Jak masz takie cuda to ... lepiej wynajmij inspektora do odbioru.

Podaj skąd jesteś to ktoś Ci poda namiary na odpowiednią osobę. Jeśli z
Bydgoszczy to nie wykluczam, że mógłbym Ci pomóc - chyba kogoś o
odpowiednim stopniu "upierdliwości" mającego stosowne papiery znam.
Wpisuję "upierdliwość" w cudzysłów bo to przecież, tym razem, będzie
SWÓJ człowiek :-)

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

4. Data: 2004-01-12 08:16:39

Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
odbiorze.
> Może coś mi doradzicie!? Może warto wynająć inspektora nadzoru? Jeżeli

Witaj, ja zatrudnilam inspektora w wawie kosztowalo mnie to 400 zl ale
dzieki niemu mam polatane dziury, wymienione wszystkie fr4amugi i wiele
wiele innych rzeczy, robili to dwa tygodnie
takze zadowolona jestem bo wielu rzeczy sama ze znajomymi nie wychwycilam
pozdrawiam
Hesia

5. Data: 2005-12-29 08:03:02

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jak masz takie cuda to ... lepiej wynajmij inspektora do odbioru.
>
> Podaj skąd jesteś to ktoś Ci poda namiary na odpowiednią osobę. Jeśli z

ja jestem z Warszawy i poszukuje właśnie takiej osoby. Będę wdzięczny za pomoc.

6. Data: 2005-12-31 17:51:08

Od: "Domek" <d...@w...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.pzitb.org.pl/
Dominik
Wawa

ile kosztuje hydraulik
smierdzacy pokoj
jak we własnym zakresie pokryzować kaloryfery?
lodówki-2 agregaty czy jeden? no frost?
Ogrzewanie gazowe