!!! regipsy - co, gdzie, i jak ???

1. Data: 2004-01-10 23:43:08

Temat: !!! regipsy - co, gdzie, i jak ???
Od: "lukisio" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

remontuje mieszkanie i mam zamiar polozyc regipsy na stare sciany i chce
zrobic to sam ale nie wiem za bardzo jak ma sie za to zabrac czy znacie jakies
strony na ktorych moglbym sie dowiedziec o technice ukladania regipsow???

bede bardzo wdzieczny :0

pozdrawiam lukisio

1. Data: 2004-01-11 01:14:32

Temat: Re: !!! regipsy - co, gdzie, i jak ???
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam zamiar polozyc regipsy na stare sciany i chce
> zrobic to sam ale nie wiem za bardzo jak ma sie za to zabrac czy znacie jakies
> strony na ktorych moglbym sie dowiedziec o technice ukladania regipsow???

www.norgips.pl
www.rigips.com

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

1. Data: 2004-01-11 13:39:40

Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"lukisio" <k...@o...pl> wrote in

/ciach.../

> zrobic to sam ale nie wiem za bardzo jak ma sie za to zabrac czy
> znacie jakies strony na ktorych moglbym sie dowiedziec o technice
> ukladania regipsow???

Wystarczy ruszyc glowa i uzyc wyszukiwarki :

http://www.polskigips.pl/zts.htm
http://www.lafargenidagips.pl/budujesz_dla_siebie/pr
aktyczne.html

Pozdrawiam,
Wojtek

1. Data: 2004-01-11 14:53:08

Od: "lukisio" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki ze nią ruszyles :)

pozdrawiam lukisio

prowadzenie rachunków domowych - arkusz kalk.
okap kuchenny
okap kuchenny
Alarmy, Monitoring 20zl/mc Caly Kraj !
odbiór mieszkania