przedszkole dłużej czynne-Katowice Bytom Chorzów-szukam

1. Data: 2005-09-07 08:30:30

Temat: przedszkole dłużej czynne-Katowice Bytom Chorzów-szukam
Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam:)czy jest Wam znane przdszkole w okolicach Katowic ( może być Bytom
albo Chorzów),które jest czynne dłużej niz do 17?Bardzo dziękuję,za
wskazówki:)
pozdrawiam
ania

2. Data: 2005-09-07 10:15:08

Od: Miklo <m...@s...sio.bestiales.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 07 Sep 2005 08:30:30 GMT, Ania napisał(a):

> czy jest Wam znane przdszkole w okolicach Katowic ( może być Bytom
> albo Chorzów),które jest czynne dłużej niz do 17?Bardzo dziękuję,za
> wskazówki:)

Cześć,

Nie jestem z tej części kraju. Ale może warto zastanowić się nad opiekunką,
która mogłaby dziecię odebrać, zaprowadzić do domu i się nim zająć przez
jakiś czas? Oczywiście im ten czas będzie krótszy, tym lepszy (w sensie im
szybciej wrócicie do domu, tym lepiej :) ) - ale to pewnie wiesz.

--
Miklo,
Wika 6, Antek 4.5, Zuzia 16m

3. Data: 2005-09-07 17:35:37

Od: "misiczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miklo" <m...@s...sio.bestiales.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> im
> szybciej wrócicie do domu, tym lepiej :) ) - ale to pewnie wiesz.

W ten sposób płacisz za przedszkole i jeszcze opiekunce. Jak dla mnie mało
opłacalne - przerabiałam tę opcję :)

--
pozdrawiam, Lesława Ignaszewska - misiczka

Korzenie wychowania są gorzkie, ale owoce słodkie
(Arystoteles)
http://leslawa-ignaszewska.com

4. Data: 2005-09-07 19:38:35

Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> W ten sposób płacisz za przedszkole i jeszcze opiekunce. Jak dla mnie mało
> opłacalne - przerabiałam tę opcję :)
> --
> pozdrawiam, Lesława Ignaszewska - misiczka

W naszym wypadku nie ma róznicy w cenie-przedszkole do 17 około 200
złotych + ewentualna Pani,która odbierze Miśka i przechowa do max godzinki
100 zł ,przedszkole niepubliczne około 350 z możliwością odbioru do
18.30.Zastanawia mnie tylko co lepsze?
pozdrawiam ania

5. Data: 2005-09-08 09:42:19

Od: "JaBa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> W ten sposób płacisz za przedszkole i jeszcze opiekunce. Jak dla mnie
mało
> opłacalne - przerabiałam tę opcję :)

niekoniecznie - oddajesz dziecko na 5 godzin do przedszkola i masz za
darmo
(tylko jesli planujesz sniadania i obiady dziecka to za to placisz), a
potem odbiera je opiekunka
i siedzi i czeka na powwrot rodzicow. u nas (zabrze rokitnica/helenka)
przedszkola tylko do 16 czynne
wiec przerabialam opcje z opiekunka ;)

JaBa

6. Data: 2005-09-09 09:56:16

Od: "nusia" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> potem odbiera je opiekunka
> i siedzi i czeka na powwrot rodzicow. u nas (zabrze rokitnica/helenka)

W Parku Hutniczym jest czynne do 18:30.
Wersja z opiekunką jest dużo droższa moim zdaniem. Przedszkole państwowe z
posiłkami do godz. 16 to koszt 250 zł.(w Zabrzu - tak opłacają znajomi) W
przypadku tych darmowych godz. o ile można by się załapać to koszt posiłków
nie wiem ile? no i opiekunka w takim przypadku nie na 1 godz. tylko na 5
dziennie bo chyba dziecko trzebaby odebrać około 12.? (nie wiem jak to jest
w zabrzńskich przedszkolach)
anka

7. Data: 2005-09-09 13:17:13

Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nusia" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> tylko na 5 dziennie bo chyba dziecko trzebaby odebrać około 12.? (nie wiem
> jak to jest w zabrzńskich przedszkolach)

Witam:) takie przedszkole to spełnienie moich marzeń,nawet dzwoniłam
:)koszt do 18.30 to 330 złotych,tylko ,że odwrotny kierunek jak dla
mnie:((((
pozdrawiam ania

8. Data: 2005-09-09 13:26:03

Od: Miklo <m...@s...sio.bestiales.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 Sep 2005 13:17:13 GMT, Ania napisał(a):

> Witam:) takie przedszkole to spełnienie moich marzeń,nawet dzwoniłam
> :)koszt do 18.30 to 330 złotych,tylko ,że odwrotny kierunek jak dla
> mnie:((((

A co na to dziecko? Czy będzie miało towarzystwo do końca, czy o 16
wykruszy się większość i o 18:30 będzie siedział samotny smutasek? Nie
lepiej byłoby mu w domu pod opieką niańki?

--
Miklo,
Wika 6, Antek 4.5, Zuzia 16m

9. Data: 2005-09-09 14:05:10

Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wykruszy się większość i o 18:30 będzie siedział samotny smutasek? Nie
> lepiej byłoby mu w domu pod opieką niańki?

Witam:) dziecko usatysfakcjonowane, to przedszkole jest czynne do
20/21,więc z nianią mógłby sie smucić:)
pozdrawiam
ania

Warszawa "zeróeka " z wyk. angielskim
prezent dla maluchów pasowanych na ucznia
Opłaty za przedszkole, czyli jestem pieniaczem
metoda Deniosona i integracja sensoryczna w Warszawie
Religia w I klasie