no nie moge:-/

1. Data: 2005-09-07 18:28:36

Temat: no nie moge:-/
Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

oczywiscie chodzi o te nieszczesna spędzająca mi sen z oczu religie.

zebrania jeszcze nie bylo, zjaecia inne jak angielsi i korekta dopiero
od pazdziernika a religia oczywiscie juz w pierwszym tygodniu przedszkola.
jestem w szoku ze to juz dopadnie moje dziecko w 5 latkach -starszaki
,spodziewalam sie w zerówce a nie juz teraz.

jestem tylko ciekawa czy jest odpłatna?

bo rytmika obowiazkowa i odplatna a ciekawe jak bedzie z religia pewnie
darmowa i nie obowiązkowa.

pani zapytala czy dziecko pojdzie ,powiedzilam ,że raczej nie ,chociaz
jutro idzie zobaczyc o co chodzi ,ale zaznaczyla (córka),że tylko jutro.

ciekawe czy bedzie jedyna ktora nie ebdzie chodzic i co z nia w tym
czasie zrobia.

no nadal mnie trzesie ..dobrze ,że tutaj mozna sie wyżyc :)

2. Data: 2005-09-07 18:50:47

Temat: Re: no nie moge:-/
Od: "skrzato" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jestem w szoku ze to juz dopadnie moje dziecko w 5 latkach -starszaki
> ,spodziewalam sie w zerówce a nie juz teraz.

a myslalam, ze tylko mnie to irytuje :]
u nas to samo :]
zawsze wszelkie zajecia typu rytmika, taniec i in. zaczynaly sie w drugiej
polowie wrzesnia, bo trzeba bylo plan ulozyc bo cos tam ... a religia byla
juz w piatek 2 wrzesnia. Tu plan nie jest potrzebny??
Ada tez nie chodzi, nawet nie wiem, czy jest jedyna, ale mysle, ze w tym
czasie jest posylana do innej grupy, dzieci przeciez znaja sie nawzajem :) W
zeszlym roku nie chodzila na angielski i tez nie bylo klopotu :) Poza tym
religia jest z pania dochodzaca, a pani opiekunka na religie nie chodzi :)

> jestem tylko ciekawa czy jest odpłatna?

wydaje mi sie, ze tak, ale ja malo jestem zainteresowana, wiec nie dam sobie
reki obciac :))
pzdr
skrzato

3. Data: 2005-09-07 19:17:03

Od: "Hanna Cholewka" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana <p...@w...pl> napisał(a):

> [...]
>
> jestem tylko ciekawa czy jest odpłatna?
>
> bo rytmika obowiazkowa i odplatna a ciekawe jak bedzie z religia pewnie

Witam,

jak to ciężko wszystkim dogodzić :) Ja właśnie się smucę, że w przedszkolu
córy religia dopiero od 6cio latków... A ja chciałabym już.

Oczywiście religia jest nieobowiązkowa i nieodpłatna (przedszkole publiczne,
Wa-wa)

Pozdrawiam, Hanka

4. Data: 2005-09-07 19:39:07

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak to ciężko wszystkim dogodzić :) Ja właśnie się smucę, że w przedszkolu
> córy religia dopiero od 6cio latków... A ja chciałabym już.

nie jest trudno dogodzic tylko wystarczy troche pomyslec,religia powinna
byc tam gdzie jej miesjce czyli w kosciele a nie wszedzie indziej.
ja chodzilam do kosciola na religie i bylo ok. teraz tez tak powinno byc.

> Oczywiście religia jest nieobowiązkowa i nieodpłatna (przedszkole publiczne,
> Wa-wa)

no oczywiscie bo w naszym kraju wszyystko co obowiazkowe jest platne :-/
p.

5. Data: 2005-09-07 19:50:41

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jestem w szoku ze to juz dopadnie moje dziecko w 5
latkach -starszaki
> ,spodziewalam sie w zerówce a nie juz teraz.

Już od ładnych paru lat jest w dwóch ostatnich grupach przedszkola.
Też się zdziwiłam, bo starszy miał tylko w zerówce.

> jestem tylko ciekawa czy jest odpłatna?

Nie jest ;-)

> bo rytmika obowiazkowa i odplatna a ciekawe jak bedzie z religia
pewnie
> darmowa i nie obowiązkowa.

Dokładnie tak ;-)

> [...]
jutro.

> ciekawe czy bedzie jedyna ktora nie ebdzie chodzic i co z nia w tym

Wyproszą do innej grupy.

> no nadal mnie trzesie ..dobrze ,że tutaj mozna sie wyżyc :)

Przyzwyczajaj się, bo jak nie, to będzie Cię trzęsło jeszcze jakieś 14
lat.
Mnie już nawet nie ruszyło, że 2 września był zmieniony plan zajęć: 2
lekcje + msza. Na mszę musiałam napisać zwolnienie.
;-)

Pozdrawiam,
Agnieszka

6. Data: 2005-09-07 19:57:51

Od: "skrzato" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już od ładnych paru lat jest w dwóch ostatnich grupach przedszkola.
> Też się zdziwiłam, bo starszy miał tylko w zerówce.

u nas w przedszkolu jest od zerowki :>
niedlugo religia bedzie w zlobku :>

> Mnie już nawet nie ruszyło, że 2 września był zmieniony plan zajęć: 2
> lekcje + msza. Na mszę musiałam napisać zwolnienie.
> ;-)

msza w publicznej szkole?? czy to jakas szkola ukierunkowana??
pzdr
skrzato

7. Data: 2005-09-07 20:02:52

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skrzato" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

> msza w publicznej szkole?? czy to jakas szkola ukierunkowana??

Absolutnie publiczna szkoła podstawowa na Ursynowie. Msza oczywiście
była w pobliskim kościele, a nie na terenie szkoły, ale w ramach
zajęć. Takich mszy zamiast lekcji w ciągu roku jest kilka, a to na
rozpoczęcie roku, a to na zakończenie, a to na dzień szkoły, a to na 9
maja... Idzie się przyzwyczaić :-( A zwolnienia to chyba na ksero
zacznę kopiować, po co ciągle pisać to samo ;-)

Pozdrawiam,
Agnieszka

8. Data: 2005-09-07 20:05:22

Od: "puchatki" <p...@k...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jestem tylko ciekawa czy jest odpłatna?

Witam,
Corka znajomej chodzi do 5-latkow i wlasnie dzis rozmawialismy o religi ze
juz maja.
Niby nie jest odplatna, ale trzeba zakupic jakies cwiczenia.

Pozdrawiam
Sabina i Maksio 2 latka.

9. Data: 2005-09-07 20:05:59

Od: "puchatki" <p...@k...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2005-09-07 20:13:41

Od: "skrzato" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> maja... Idzie się przyzwyczaić :-( A zwolnienia to chyba na ksero
> zacznę kopiować, po co ciągle pisać to samo ;-)

Prosze, nie zalamuj mnie :(
Ja mieszkam na Imielinie, wybor szoly przed nami. Juz wiem, o co pytac przy
rozmowie :/
ECh, szkoda, ze dzieci przy okazji nie prowadzaja do innych swiatyn,
zaleznie od swieta i okazji :]
Chyba tez potrzebuje czasu, jak pamana, zeby przywyknac, nie wiem tylo, czy
mi sie uda :/
pzdr
skrzato
zalamana

przedszkole dłużej czynne-Katowice Bytom Chorzów-szukam
Warszawa "zeróeka " z wyk. angielskim
prezent dla maluchów pasowanych na ucznia
Opłaty za przedszkole, czyli jestem pieniaczem
metoda Deniosona i integracja sensoryczna w Warszawie