Co zamiast nawilżacza powietrza?

1. Data: 2005-09-08 11:46:18

Temat: Co zamiast nawilżacza powietrza?
Od: "Agnieszka" <a...@p...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Pytanie jak w tytule: co byście poleciły zmiast elektrycznego nawilżacza
powietrza do pokoju prawie 4-latka? Mały budzi się od pewnego czasu w nocy z
powodu "wysuszonego" noska, który zakłóca mu sen. Rzeczywiście podczas ciepłych
nocy jest w naszym mieszkaniu bardzo sucho. Zimą problem może się nasilić z
uwagi na kaloryfery. Myślałam o wkraplaniu soli fizjologicznej ale nie wiem czy
to dobry pomysł...Pozdrawiam.Agnieszka

2. Data: 2005-09-08 12:06:46

Temat: Re: Co zamiast nawilżacza powietrza?
Od: Jonasz <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka napisał:
> Witam. Pytanie jak w tytule: co byście poleciły zmiast elektrycznego nawilżacza
> powietrza do pokoju prawie 4-latka?

Akwarium ponad 50 litrowe.

J.

--
Getto dziecięce jest kolorowe i wesołe, pełno tam
bajkowych postaci i dźwięczą piosenki z reklam.

3. Data: 2005-09-08 12:56:12

Od: Miklo <m...@s...sio.bestiales.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 08 Sep 2005 14:06:46 +0200, Jonasz napisał(a):

> Akwarium ponad 50 litrowe.

I rybki? Niektóre dzieciaki są na taką kombinację uczulone :(

Sól fizjologiczna, sterimar itp. A dlaczego nie nawilżacz?

--
Miklo,
Wika 6, Antek 4.5, Zuzia 16m

4. Data: 2005-09-08 13:39:49

Od: Jonasz <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miklo napisał:

> I rybki? Niektóre dzieciaki są na taką kombinację uczulone :(

Nic nie wiem o uczuleniu, ale rybki nie są obowiązkowe.
Świetne są Ampularie, można zaobserwować składanie
jajeczek i wylęganie.

J.

5. Data: 2005-09-08 14:47:22

Od: Miklo <m...@s...sio.bestiales.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 08 Sep 2005 15:39:49 +0200, Jonasz napisał(a):

> Nic nie wiem o uczuleniu, ale rybki nie są obowiązkowe.

http://www.astma.edu.pl/wydawnictwo.php?id=6&art=42

"Same rybki nie stwarzają żadnego ryzyka rozwoju alergii, natomiast
najczęściej używany pokarm dla ryb akwariowych - suszone rozwielitki
(dafnie) - jest równie silnym alergenem jak sierść czy pierze. Ponadto
akwarium zwiększa wilgotność powietrza, co jest niekorzystne dla osób
uczulonych na roztocze i pleśnie."

--
Miklo,
Wika 6, Antek 4.5, Zuzia 16m

6. Data: 2005-09-08 17:13:47

Od: "Marta W." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nocy jest w naszym mieszkaniu bardzo sucho. Zimą problem może się nasilić
> uwagi na kaloryfery. Myślałam o wkraplaniu soli fizjologicznej ale nie

Postawic miske z woda zeby parowala albo rozwiesic mokry recznik/pieluche.

Marta, Kubus (5,4), Krzys (2,11) i Malutek (Jas?) (~23.12.2005)

no nie moge:-/
przedszkole dłużej czynne-Katowice Bytom Chorzów-szukam
Warszawa "zeróeka " z wyk. angielskim
prezent dla maluchów pasowanych na ucznia
Opłaty za przedszkole, czyli jestem pieniaczem