przekroczenia norm AspAT i ALAT

1. Data: 2007-05-18 09:57:22

Temat: przekroczenia norm AspAT i ALAT
Od: "diplodok" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam znaczne przekroczenie norm ASpAt - 257 U/I i ALAT - 360, wiem że norma
wynosi 5-40, co to może oznaczać? czuje dyskomfort w jamie brzusznej, zgage
i inne dolegliwości żołądkowe o charakterze raczej łagodnym, nie mam żadnych
ostrych bulów, morfologia i inne badania krwi w normie, stwierdzono w
badaniu USG wykryto małe kamienie w woreczku żółciowym ale stanu zapalnego
nie ma, najgorsze że spadłęm z wagi prawie 15 kilo w przeciągu 2 miesięcy,
bardzo się martwie, od lekarzy nie moge się dowiedzieć nic konkretnego ,
jeden mówi tak, drugi jeszcze inaczej, prosze o pomoc.

pozdrawiam Tomek

2. Data: 2007-05-19 10:31:12

Temat: Re: przekroczenia norm AspAT i ALAT
Od: "Marek" <z...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bardzo się martwie, od lekarzy nie moge się dowiedzieć nic konkretnego ,
> jeden mówi tak, drugi jeszcze inaczej, prosze o pomoc.

Koncowka niestety...

3. Data: 2007-05-19 14:45:09

Od: "Monika " <5...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

idź do lekarza rodzinnego i weź skierowanie do poradni chrób wątroby
(zakaźnych), w W-wie np. szpital na Wolskiej.Tam zrobią Ci potrzebne
badania.To jest 1 trop, ale niepokojące jest to szybkie chudnięcie, może
przyczyna być zupełnie inna.

pzdr

4. Data: 2007-05-19 21:24:45

Od: yogi <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

diplodok wrote:

> [...]
> bardzo się martwie, od lekarzy nie moge się dowiedzieć nic konkretnego ,
> jeden mówi tak, drugi jeszcze inaczej, prosze o pomoc.

Otłuszczenie wątroby?
Ile ważyłeś przed utratą wagi? Jeśli sporo za dużo to wyniki i objawy pasują.
W takich przypadkach zaleca sie niskokaloryczną diete wiec jesli jestes na
diecie lub bierzesz jakies lekarstwa utrata wagi jest pożądana.
W przeciwnym wypadku trzeba szukać przyczyny dalej.

Badanie na wirusa HPV
hypoechogenny guzek
Co robic z bezsennoscia?
esperal