przestrzeń międzykręgowa

1. Data: 2006-12-11 17:09:19

Temat: przestrzeń międzykręgowa
Od: "Shan" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

pytanie kieruje do lekarzy lub osob, ktore znaja sie na tym temacie.

Otoz poprzez cwiczenia rozciagajace mozna rozciagnac kolana oraz kregoslup,
poprzez zwiekszanie przestrzeni miedzykregowych. Jednak po pewnym czasie,
kiedy zaprzestanie sie cwiczen, kregi ponownie sie ubijaja.
Moje pytanie jest takie: czy jest jakis sposob, aby wypelnic na stale te
przestrzen miedzykregowa? Moze potrzeba odpowiedniego skladnika
zywieniowego? Jesli tak to jakiego?

Piszcie co wiecie.

Dzieki z gory,
pozdrawiam!

2. Data: 2006-12-12 09:09:21

Temat: Re: przestrzeń międzykręgowa
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Otoz poprzez cwiczenia rozciagajace mozna rozciagnac kolana oraz kregoslup,
> poprzez zwiekszanie przestrzeni miedzykregowych. Jednak po pewnym czasie,
> kiedy zaprzestanie sie cwiczen, kregi ponownie sie ubijaja.
Czy można prosić o źródło tego typu informacji?

3. Data: 2006-12-12 14:00:50

Od: "Shan" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy można prosić o źródło tego typu informacji?

Tego, ze sie rozciagaja, czy tego, ze sie ubijaja?
Z reszta w obydwu przypadkach zrodlo to internet, glownie strony
zagraniczne.

znamiona a elektrokoagulacja- co dalej?
Re: badanie piersi
MPV-co oznacza?