przeźroczysta mata lub wykładzina

1. Data: 2007-01-05 18:35:26

Temat: przeźroczysta mata lub wykładzina
Od: "Wanda Ch." <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może ,ktoś wie gdzie mogę kupić przeźroczystą wykładzinę pod
fotel przy biurku Coś w rodzaju osłony podłogi przed rysami kółek
od fotela( dywanik odpada) ma być widać podłogę tak jakby nic tam
nie leżało.Może są gdzieś takie maty?

2. Data: 2007-01-05 18:38:22

Temat: Re: przeźroczysta mata lub wykładzina
Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wanda Ch." <w...@t...pl> wrote in message
s.com...
[...]

W IKEA. Specjalnie do tego celu.
Anka

3. Data: 2007-01-05 18:49:36

Od: "Wanda Ch." <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mieszkam w Łodzi, z najbliższej Ikei mogę skorzystać w Katowicach.
W jakim dziale mam szukać tej "wykładziny"?

4. Data: 2007-01-05 18:59:24

Od: "Wanda Ch." <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

a już znalazłam - mata "KOLON" :)

5. Data: 2007-01-05 19:25:42

Od: "JerzyR" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

a już znalazłam - mata "KOLON" :)

w rzeczywistosci wyglada beznadziejnie:(
moze lepiej takie specjalne kółka - kupilem takie na allegro za jakies 20zł
komplet

jr

6. Data: 2007-01-05 21:03:25

Od: eXt <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

JerzyR wrote:

> w rzeczywistosci wyglada beznadziejnie:(
Jak sie pogoogla to i innych niż ikea producentów się znajdzie. Kiedyś tego
szukałem i poznajdowałem co nieco, ale niestety nie zapisałem namiarów.
Odsyłam do wyszukiwarki.

> moze lepiej takie specjalne kółka - kupilem takie na allegro za jakies
> 20zł komplet
W sklepach typu Castorama też się je dostanie. Zaleta jest taka, że mata tak
naprawdę jest mała, więc jak ktoś lubi pojeździć na krześle to na nic mu
się ona nie zda.

pzdr

--
eXt

7. Data: 2007-01-07 18:53:05

Od: "Qwinto" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"JerzyR" <n...@d...pl> wrote in message

> w rzeczywistosci wyglada beznadziejnie:(

W zwiazku z tym ze mamy parkiet w przedpokoju, taka mata lezy wlasnie przy
dzwiach wejsciowych. Kilka osob nawet nie zauwazylo jej istnienia, a pare
bylo nia zachwyconych.
Fakt, mata z jednej strony jest gladka, ale z drugiej lekko porowata, wiec
nie jest idealnie przezroczysta. Ale nie jest to znowu tragedia.

Qwinto

8. Data: 2007-01-08 13:49:58

Od: "M.Z." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

od fotela( dywanik odpada) ma być widać podłogę tak jakby nic tam
nie leżało.Może są gdzieś takie maty?

A mógłby mi ktoS powiedzieć czy droga jest taka mata?
MZ

Jaka sprawność magnetronu w mikrofali?
drzwi z schowanymi zawiasami
Płytki po parkiecie.....