zalanie mieszkania ściekami

1. Data: 2007-01-05 19:54:39

Temat: zalanie mieszkania ściekami
Od: "magda" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Miałem przykrą sprawę. Wybiło ścieki z kanalizacji. Mieszkam na
piątym piętrze w wieżowcu 10 piętrowym z wielkiej płyty. zalało
podłogi, ściany nasiąkly do wysokości 10 cm (nie było mnie w
mieszkaniu - 4 h nieobecności). Okazało się że poniżej rura się
zapchała i ścieki z 5 pięter leciały na moje mieszkanie.

W związku z tym mam pytanie:
Jak najlepiej usunąć smród i zabezpieczyć mury? Ściany mogę
skuć, ale co z posadzką? miałem położone w części terakotę -
czy trzeba zrywać?
Sam nie wiem co robić.

Może ktoś polecić jakiś środek do zabicia smrodu wydobywającego
się z murów - teraz jeszcze mały, ale zapewne będzie się nasilał
- już tydzień osuszam mieszkanie.

Pozdrawiam
Paweł

2. Data: 2007-01-05 20:05:57

Temat: Re: zalanie mieszkania ściekami
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

magda napisał(a):
> Witam,
> Miałem przykrą sprawę.
Współczuję :-(
Czy nie powinieneś poszukać pomocy u administratora budynku?

3. Data: 2007-01-05 20:13:57

Od: "Lagoda" <lagodaniespamować!maupalistkropeczkapl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mieszkaniu - 4 h nieobecności). Okazało się że poniżej rura się
> zapchała i ścieki z 5 pięter leciały na moje mieszkanie.

Makabryczne. Mam nadzieję, że uda się jakieś pieniądze na ten remont
odzyskać.

--
___________________________________________MAT______
__

4. Data: 2007-01-05 20:26:19

Od: "magda" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Współczuję :-(
> Czy nie powinieneś poszukać pomocy u administratora budynku?

Miałem ubezpieczone mieszkanie, myślę, że choć częściowo PZU
opłaci koszt remontu.
Administrator budynku (spółdzielnia mieszkaniowa ma zapewne
ubezpieczenie i tym się zasłonią - myślę że PZU sobie z nimi
poradzi

Paweł

5. Data: 2007-01-05 21:24:44

Od: "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

magda <p...@b...pl> napisał(a):

> Witam,
> Mia=B3em przykr=B1 spraw=EA. Wybi=B3o =B6cieki z kanalizacji. Mieszkam na
> pi=B1tym pi=EAtrze w wie=BFowcu 10 pi=EAtrowym z wielkiej p=B3yty. zala=B3o
> pod=B3ogi, =B6ciany nasi=B1kly do wysoko=B6ci 10 cm (nie by=B3o mnie w
> mieszkaniu - 4 h nieobecno=B6ci). Okaza=B3o si=EA =BFe poni=BFej rura si=EA
> zapcha=B3a i =B6cieki z 5 pi=EAter lecia=B3y na moje mieszkanie.

Obawiam się, że musisz być przygotowany na powtórki. Moi rodzice mieszkają
na czwartym i już kilka razy byli zalewani - u sąsiadów na piatym wybijała
kanalizacja. Nie wiem, nie znam się, może ktoś inny się wypowie, ale podobno
między czwartym i piątym piętrem montuje się kanalizację w jakieś supełki,
które mają wyhamować nacisk słupa wody. Może coś w tym jest - bo rury c.o.
układają się na piątym w malownicze pętle.

> W zwi=B1zku z tym mam pytanie:
> Jak najlepiej usun=B1=E6 smr=F3d i zabezpieczy=E6 mury? =A6ciany mog=EA
> sku=E6, ale co z posadzk=B1? mia=B3em po=B3o=BFone w cz=EA=B6ci
terakot=EA -
> czy trzeba zrywa=E6?

Kafle na podłogach - to jedyne posadzki, które w moim mieście bez uszczerbku
przetrwały powódź w 1997. Nie ma powodu ich zrywać. Wyszorować i tyle.

Ania

6. Data: 2007-01-05 21:27:01

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał(a):
> Kafle na podłogach - to jedyne posadzki, które w moim mieście bez uszczerbku
> przetrwały powódź w 1997. Nie ma powodu ich zrywać. Wyszorować i tyle.
I potraktowac obficie Domestosem.

7. Data: 2007-01-08 18:58:09

Od: "digitaladam" <digitalfilter(male_wlochate)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:enmfms$jf9$1@inews.gazeta.pl...
> [...]

> c.o.
> układają się na piątym w malownicze pętle.

Moze dlatego aby kupa lecaca z 10 piętra nie rozpieprzyła rury w piwnicy:-)

przeźroczysta mata lub wykładzina
Jaka sprawność magnetronu w mikrofali?
drzwi z schowanymi zawiasami
Płytki po parkiecie.....