psycholog Warszawa

31. Data: 2011-04-01 07:59:46

Temat: Re: psycholog Warszawa
Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Adam Moczulski wylazło do ludzi i marudzi:

> Bez jaj, do tego jest potrzebny psycholog ?!!

Do grzecznego łobuza? Koniecznie!

Qra
--
pierwszy

32. Data: 2011-04-01 16:49:04

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-03-29 11:08, niebożę Agnieszka Ostrowska wylazło do ludzi i
marudzi:
> Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:1pd74ix0mkcer$.dlg@habeck.pl...

> Wykluczam. Moje dziecko zdecydowanie nie jest nieśmiałe ani dziwaczne.
> Jeśli chodzi o śmiałość, to nawet jest taki chop do przodu :-)

No widzisz. Za mało podałaś danych, byśmy mogli właściwie zdiagnozować.

Qra
--
edycja 1.4.

33. Data: 2011-04-01 19:41:28

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

To problem w rodzinie!

*Habeck*
- Schutzbach

34. Data: 2011-04-02 10:14:15

Od: "Agnieszka Ostrowska" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2011-03-29 11:08, niebożę Agnieszka Ostrowska wylazło do ludzi i
> marudzi:

no przecież HOP miało być...

> No widzisz. Za mało podałaś danych, byśmy mogli właściwie zdiagnozować.

dobre :-)

Aga

35. Data: 2011-04-03 20:33:58

Od: "Agnieszka Ostrowska" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski" <a...@p...neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:4d958472$0$2460$65785112@news.neostrada.pl...

> Bez jaj, do tego jest potrzebny psycholog ?!!

A podrzucisz jakieś metody postępowania? Bo mi już brakuje pomysłów. Jak
długo mam dopytywać, przypominać?

Aga

36. Data: 2011-04-03 21:15:32

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Ostrowska" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:inaljo$8f6$...@n...onet.pl...

> A podrzucisz jakieś metody postępowania? Bo mi już brakuje pomysłów. Jak
> długo mam dopytywać, przypominać?

Jeżeli pytasz o przypominanie o odrabianiu lekcji czy przynoszeniu pomocy,
to najlepszą metodą jest zaniechanie. W końcu to nie Twój interes żeby miał
odrobione zadania i przyniesiony cyrkiel. Pała czy dwie jeszcze nikomu nie
zaszkodziły. Za to ich działanie na pamięć potrafi być zbawienne.

Agnieszka

37. Data: 2011-04-03 22:47:00

Od: "Agnieszka Ostrowska" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> miał odrobione zadania i przyniesiony cyrkiel. Pała czy dwie jeszcze
> nikomu nie zaszkodziły. Za to ich działanie na pamięć potrafi być

Kilka pał - nie wzrusza. Myślisz, że kilkanaście wzruszy?

Aga

38. Data: 2011-04-04 05:35:24

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Ostrowska" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:inatcv$4n8$...@n...onet.pl...

> Kilka pał - nie wzrusza. Myślisz, że kilkanaście wzruszy?

Być może. A być może wzruszy zagrożenie niezdaniem. Na pewno nic z tego go
nie wzruszy, jak będzie wiedział, ze może dowolną ilość rzeczy zawalić, a
mamusia-dobra wróżka i tak wszystko naprostuje. Ja tam jestem za szybkim
wypuszczaniem dzieci na szerokie wody odpowiedzialności.

Agnieszka

39. Data: 2011-04-04 08:06:58

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Generalizowanie z reguły się sprawdza.