puszkkka a autorstwo przepisow - wyjasnienie

1. Data: 2002-12-05 10:28:52

Temat: puszkkka a autorstwo przepisow - wyjasnienie
Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam ze w nowym watku, ale u mnie nie widac watku "surowka z
czerwonej kapusty?"
cos ostatnio serwer gazety nie jest na bierzaco.... coz.

ja w nawiazaniu do posta:

1. Data: 2002-12-06 14:48:11

Temat: Re: puszkkka a autorstwo przepisow - wyjasnienie
Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

PatryCCCja <k...@s...to_wytnij.pl> wrote:

[wielki ciach] :-)

> 3) wiec wszystko jest w porzadku :)
Oczywiście, że jest, ja właśnie o tymże prostowaniu wspominałam w postingu o
surówce z czerwonej kapusty :-) Pewnie się niejasno wyraziłam, ale absolutnie
nie odbieraj tego jako pretensje albo zarzut czy cokolwiek, nie miałam nic
złego na myśli :-)

> ps: zebyscie sie nie dziwili skad wzielam trescposta, skoro go nie widze,
> wyjasniam: rena mi go przeforwardowala. :)
No tak, ONE są wszędzie ;-)

Anetek
.' .. `. Aneta Baran *---* Work: ++41 22 76 74598 A...@c...ch
:`.__.': http://2510053385/~aneta/ *----* Home: a...@a...net
`....' * Anything is good and useful if it is made of chocolate. *

oliwki
poszukuję przepisu na babę włoską
szukam przepisu z czarnego tomu "Sałaty i sałatki"
Problem prosze o szybkie podpowiedzi.
Wstajemy