pytanie laika- pelargonie

1. Data: 2001-05-16 18:28:33

Temat: pytanie laika- pelargonie
Od: "agata" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Bardzo trywialne pytanie. Ile pelargoni zwisających posadzić w 1m skrzynce,
aby w trakcie kwitnienia tworzyły zwartą kaskadę zieleni.Informacje uzyskane
od bardziej doswiadczonych różnią się bardzo (od 4 do 7szt.).
Agata

2. Data: 2001-05-17 08:07:14

Temat: Odp: pytanie laika- pelargonie
Od: "Yaro C2" <J...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

U doświadczonych hodowców pelargonii często stosuje się następującą metodę:

3 sztuki na metr w skrzynkę
i uwaga!!! podwieszone trzy skrzynki jedna pod drugą w odległości ok. 50 cm
co w szczycie sezonu daje przepiękny pas kwiatów o szerokości 2 m (Czary
mary?).

Pozdrawiam
Yaro

3. Data: 2001-05-17 15:24:36

Temat: Re: pytanie laika- pelargonie
Od: "agata" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Yaro C2 <J...@c...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9e00n7$74h$...@n...onet.pl...
> U doświadczonych hodowców pelargonii często stosuje się następującą
metodę:

> 3 sztuki na metr w skrzynkę

Dziękuję, dziękuję!!!
Kupiłam właśnie 3szt. i bałam się, że to za mało. Tej grupie ufam jak nikomu
innemu i dlatego tak je zostawię.
Wdzięczna Agata

Poszukuje Bonsai
Piwonia