pytanie o cwiczenia

1. Data: 2002-04-16 11:16:42

Temat: pytanie o cwiczenia
Od: "Akira" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

czy jezeli juz cwiczymy jakis okres czasu (kilkanascie dni ... ) to pozniej
wykonujac ta sama ilosc powtorzen nie sprawiaja one nam tyle trudnosci co na
poczatku totez moje pytanie jest nastepujace czy efekt takich cwiczen jest
taki sam i nadal beda spelniac one swoj cel np spalanie tluszczyku,rozwoj
miesni ? czy tez trzeba bedzie z czasem zwiekszac liczbe powtorzen itd ? za
otpowiedz z gory wielkie dzieki

2. Data: 2002-04-16 15:29:21

Temat: Re: pytanie o cwiczenia
Od: "Huxley" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akira" <a...@a...net> napisał w wiadomości
> [...]
> miesni ? czy tez trzeba bedzie z czasem zwiekszac liczbe powtorzen itd ?

Oczywiscie. Organizm dosc szybko przystosowuje sie obciazen i nastepuje
stagnacja. Dlatego aby realizowac swoj cel. trzeba zwiekszac intensywnosc
cwiczen np. zwiekszyc obciazenia, liczbe serii. Powiem dokladniej. Jezeli
celem jest utrzymanie obecnago poziomu to takie samo obciazenie wystarczy/
Aby jednak byl progres - szeroko pojety - wtedy intensywnosc trzeba
zwiekszac.
Nie zostalo napisane, jakiego typu cwiczenia sa wykonywane i czemu maja one
sluzyc, wiec tak ogolnie odpowiadam.
Huxley

3. Data: 2002-04-16 16:43:49

Od: "Akira" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

moim celem jest wycwiczenie miesni, zwiekszenie ich tzn rozrost miesni a
takze spalenie tluszczyku ... cwicze na razie sobie sztanga 20 kg 144
powtorzen w seriach po 12 - podnoszenie sztangi do klatki piersiowej 5 serii
po 12 powtorzen -podnoszenie sztangi do gory za glowa i tak samo tylko ze
przed twarza a nie za glowa ... a do tego troszke brzuszkow,pomek czy np
zwiekszajac liczbe powtorzen a nie wage sztangi takze bedzie nastepowac
rozrost miesni ? i czy przy takim wysilku jaki ja na raize uprawiam jest
szansa schudnac i nabrac troszke miesni :)?

4. Data: 2002-04-16 19:29:45

Od: "Huxley" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moim celem jest wycwiczenie miesni, zwiekszenie ich tzn rozrost miesni a
> takze spalenie tluszczyku ... cwicze na razie sobie sztanga 20 kg 144
> powtorzen w seriach

Szczerze mowiac dwa cele: zwiekszenie masy miesniowej i spalenie tluszczu
konuruja ze soba. Dlaczego? Poniewaz cwiczac aby uzyskac znaczne przyrosty
masy miesniowej powinno wykonywac sie od 6 do 8 powtorzen w serii.
Liczba powtorzen w serii do 12 jest jakby ta umowna granica. Powyzej niej
trening ma na celu spalanie tluszczu.
Oczywiscie sa to wszystko umowne granice, aczkolwiek oparte na wiloletnich
doswiadczeniach ludzi zajmujacych sie kulturystyka zawodowo.
Wiele zalezy rowniez od twojej postury.
Jednak wykonujac 144 powtorzenia na pewno nie zbudujesz masy miesniowej.
Oczywiscie na poczatku beda nieznaczne przyrosty. Jednak taki trening pomoze
w zwiekszeniu wytrzymalosci miesni i spaleniu tluszczu.
Huxley

5. Data: 2002-04-16 19:39:56

Od: "Akira" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

a czy moglbys mi podac najlelepsze rozwiazania na spalanie tluszczyku i
druga opcje na rozwoj miesni ... oczywisie przy cwiczeniach w domu i
wczesniej wspomnianej mojej sztandze ,pompkach przysiadach itp ... za pomoc
z gory wielkie dzieki. A czy mozna np cwiczyc jednoczesnie na miesnie i
spalanie tluszczu ? czy to nie koliduje ze soba ? i czy nalezy cwiczyc
kazdego dnia czy tez poiedzmy co kilka ?

> [...]
pomoze
> w zwiekszeniu wytrzymalosci miesni i spaleniu tluszczu.

Chirurg - pytanie
badania krwi AspAT AlAT
Fenquil?
reumatolog w krakowie