pytanie o maslo orzechowe

1. Data: 2000-11-01 15:53:44

Temat: pytanie o maslo orzechowe
Od: Ola <o...@k...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos orientuje sie jakie wartosci odzywcze ma maslo orzechowe???

chodzi mi o to ile ma bialka, tluszczu i weglowodanow na 100g, a
najlepiej to na 1 lyzeczke

Ola

1. Data: 2000-11-01 16:03:45

Temat: Re: pytanie o maslo orzechowe
Od: s...@b...nih.gov (Agnieszka Szalewska-Palasz) szukaj wiadomości tego autora

>czy ktos orientuje sie jakie wartosci odzywcze ma maslo orzechowe???
>
>chodzi mi o to ile ma bialka, tluszczu i weglowodanow na 100g, a
>najlepiej to na 1 lyzeczke
>
>Ola

sprawdze w domu, mam napisane na sloiczku, i napisze jutro. Aha, chodzi
Ci o maslo orzechowe, czyli peanut butter, czy takoz o Nutelle? (moge podac
owe wartosci dla obu, wedle zyczenia)

Agnieszka
--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.kuchnia
http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2000-11-01 20:37:18

Od: Ola <o...@k...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

o maslo orzechowe
nie nutelle
ja tez mam sloiczek w domku ale oprocz kalori tam nic nie ma :(

1. Data: 2000-11-02 13:24:22

Od: s...@b...nih.gov (Agnieszka Szalewska-Palasz) szukaj wiadomości tego autora

>o maslo orzechowe
>nie nutelle
>ja tez mam sloiczek w domku ale oprocz kalori tam nic nie ma :(

Otoz, oto co powiedziala tabelka na sloiczku:
2 lyzki (32 g) tego specjalu zawiera-
190 kalorii
16 g tluszczu, w tym 3 g tluszczu nasyconego
7g weglowodanow w tym 3 g cukru
pewne niewielkie ilosci zelaza

1. Data: 2000-11-02 14:27:26

Od: Ola <o...@k...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziekuje :))))
uratowalas mnie
a nie ma tam przypadkiem jeszcze czegos o bialku ?

Ola

1. Data: 2000-11-02 18:02:35

Od: s...@b...nih.gov (Agnieszka Szalewska-Palasz) szukaj wiadomości tego autora

At 03:27 PM 11/2/00 +0100, you wrote:
>Bardzo dziekuje :))))
>uratowalas mnie
>a nie ma tam przypadkiem jeszcze czegos o bialku ?
>
>Ola

oczywiscie, traba jestem, zapomnialam wpisac (byla na zgieciu karteczki):-)))
otoz, w tejze samej ilosci bialko jest, owszem, cale 8g.

Tak sie tylko zastanawiam, czy aby owe maselka z roznych firm beda sie
roznic skladem, ale jednak chyba nie przypuszczam, aby jakos bardzo znaczaco.

Smacznego (tez lubie maselko)

Agnieszka

1. Data: 2000-11-02 21:53:21

Od: Ola <o...@k...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

jeszcze raz WIELKIE DZIEKI :))))))))
przeszukiwalam wszystkie dostepne zasoby wiedzy i nigdzie nic nie bylo

Ratunku
Gofry
Miarki
watrobka???