pytanie o mrozone grzyby

1. Data: 2004-01-11 12:06:31

Temat: pytanie o mrozone grzyby
Od: Radek W <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczow
Dostalem mrozone grzybki,"wyrzucilem je do miseczki" i czekam az sie
rozmroza..chcialbym je podsmazyc,tylko sa strasznie mokre i nie wiem czy
to ma sens..ma ktos jakies pomysly na mrozone grzybki,tak by pasowaly do
obiadu?
pozdr
dzieki z gory
Radek

1. Data: 2004-01-11 17:41:07

Temat: Re: pytanie o mrozone grzyby
Od: "AT" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,
zapewniam, ze mrozone sa rownie dobre po jakiejkolwiek obrobce, co te
suszone. Od kilku lat wole mrozic, niz suszyc.
AT
Uzytkownik "Radek W" <r...@c...pl> napisal w wiadomosci

1. Data: 2004-01-12 05:55:10

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

>ma ktos jakies pomysly na mrozone grzybki,tak by pasowaly do
> obiadu?
> pozdr
> dzieki z gory
1.Zalac kwasna smietana18%, dodac duzo pieprzu i troszke soli do
smaku.Smazyc az sos zgestnieje.
2.Podsmazyc cebulke i boczek ( drobno pokrojone w kostke) dodac grzyby,
przyprawic sola i pieprzem.

1. Data: 2004-01-12 21:29:28

Od: "Zenit" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozmroza..chcialbym je podsmazyc,tylko sa strasznie mokre i nie wiem czy
> to ma sens..ma ktos jakies pomysly na mrozone grzybki,tak by pasowaly do
Jeśli miałbym coś radzić to zrób tak jak zobaczysz na tej stronie
http://www.kki.pl/zenit/grzyby_spyt/patrick_ruch_swi
ez_grzyby.html
Polecam ci angielskie dania z grzybów Patricka Rucha - jak widać wyglądają
smakowicie http://www.kki.pl/zenit/grzyby_spyt/patrick_ruch_dan
ia.html
Polecam zwłaszcza ostatnie styczniowe danie z grzybów - przepis
http://www.kki.pl/zenit/grzyby_spyt/patrick_ruch_dan
ia_styczen.html
Jak to wsztystko będzie mało zaglądnij na przepisy na potrawy z grzybów
http://www.kki.pl/zenit/grzyby_spyt/przepisy_tadeusz
a.htm
Pozdrawiam
Miłego gotowania
Zenit
www.nagrzyby.pl

1. Data: 2004-01-13 09:09:56

Od: "Marianka" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozmroza..chcialbym je podsmazyc,tylko sa strasznie mokre i nie wiem czy
> to ma sens..ma ktos jakies pomysly na mrozone grzybki,tak by pasowaly do
Witaj! Przed Wigilią dostałam w prezencie zamrożone kapelusze prawdzików
zebranych w lasach białostockich wraz z przepisem,co z nimi zrobić.
Rozmroziłam,odlałam wodę,aby nie były takie mokre, obtoczyłam w mące i usmażyłam
na oleju.Przed podaniem /na ciepło/osoliłam. Było to dodatkowe "danie" wigilijne
i miało wzięcie. Pozdrawiam! M.

1. Data: 2004-01-13 12:29:17

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marianka" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
usmażyłam
> na oleju.Przed podaniem /na ciepło/osoliłam. Było to dodatkowe "danie"

A ten olej tych grzybów nie zamordował?

Pozdrawiam,
Adam

1. Data: 2004-01-13 14:01:43

Od: "Marianka" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Marianka" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> usmażyłam
> wigilijne
>
> A ten olej tych grzybów nie zamordował?
>
> Pozdrawiam,
> Adam
> Pierwszy raz jadłam takie "coś". Olej im nie zaszkodził, a ponieważ obok na
drugiej patelni smażyłam karpie, więc nie pomyślałam o innym tłuszczu.
Podobno tak samo można zrobić suszone grzyby, tylko wtedy trzeba je namoczyć
w mleku /na noc/ i na drugi dzień smażyć. Można robić takie dania, gdy samemu
się zbiera grzyby,lub ma się przyjaciół, tak jak ja ... Hej! M.

Moja ulubiona szarlotka
Spirytus - rozcieńczanie
Ciastka do herbaty ...
Britney Spears nude