racuchy

1. Data: 2005-06-09 17:40:43

Temat: racuchy
Od: MechaGodzilla <m...@T...neo.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos dysponuje wyprobowanym przepisem na racuchy?????

mechcia
;-)

2. Data: 2005-06-09 18:17:39

Temat: Re: racuchy
Od: "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

MechaGodzilla wymodzil(a) :

> czy ktos dysponuje wyprobowanym przepisem na racuchy?????

Robilam wg przepisu Sowy, zawsze wychodzily pyszne.
Tutaj link do przepisu http://tinyurl.com/dea8n

Pozdrawiam
Paulinka

3. Data: 2005-06-09 18:19:54

Od: "marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "MechaGodzilla" napisal

> czy ktos dysponuje wyprobowanym przepisem na racuchy?????

Owszem ja, ale tylko i wylacznie na proszku, nie na drozdzach.
Za to jest beznadziejnie prosty i zawsze mi wychodzi ;)

1 kg maki
1 l mleka
1 kg startych jablek
4 jaja
4 lyzki cukru
1 lyzeczka proszku do pieczenia
cukier waniliowy

Wrzucic wszystko do sporej michy i dokladnie wybeltac.
Smazyc.
Zjesc polowe juz gotowych w trakcie smazenia reszty ;)

W wersji extra dodatkowo daje namoczone rodzynki, posiekane migdaly lub
platki migdalowe, cynamon i co mi tam dobrego wpadnie pod reke z bakalii.

UWAGA Porcja jest gigantyczna, bo szykowana dla zespolu pracowniczego
zlozonego z samych facetów, wiec nalezy podzielic ja na min. polowe dla
rodziny 4-osobowej.

--
Pozdrawiam i zycze smacznego,
Marta

4. Data: 2005-06-09 18:19:59

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 09 Jun 2005 19:40:43 +0200, MechaGodzilla
<m...@T...neo.pl> wrote:

>czy ktos dysponuje wyprobowanym przepisem na racuchy?????
>

>mechcia
>;-)

Zaraz dostaniesz w ucho a wszyscy zasypia Cie marnymi przepisami
na racuchy...nie odstraszaj klienteli, mechcia :PPPPPPPPP

Pierz, co ma ochote na racucha Kudlatej i na racucha Ani -
znaczy pseudoracucha (nie na drozdzach a na serku homo)
K.T. - starannie opakowana

5. Data: 2005-06-09 18:32:28

Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk>
> [...]
>
> Pierz, co ma ochote na racucha Kudlatej i na racucha Ani -
> znaczy pseudoracucha (nie na drozdzach a na serku homo)

Troll cię nie opuści do ostatniego racucha.
;-)))
pozdr. Jerzy

6. Data: 2005-06-09 20:37:45

Od: "Marek W." <U...@U...UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marta" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> UWAGA Porcja jest gigantyczna, bo szykowana dla zespolu pracowniczego
> zlozonego z samych facetów, wiec nalezy podzielic ja na min. polowe dla

Sory ale na kilo maki 1 łyżeczka proszku...to chyba mało...

u mnie w domu zamiast proszku dodaje sie drożdze i czeka najpierw az ciasto
wyrosnie

Z dzieciństwa pamietam ze była też wersja z amoniakiem o takim specyficznym
smaku

ale niestety nie znam proporcji

Marek

7. Data: 2005-06-10 08:12:35

Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

"marta" <m...@w...pl> napisał(a):

> 1 kg maki
> 1 l mleka
> 1 kg startych jablek
> 4 jaja
> 4 lyzki cukru
> 1 lyzeczka proszku do pieczenia
> cukier waniliowy

A ja właśnie sobie pomyślałem, żeby jabłka zastąpić cukinią a cukier
przyprawami - co sądzicie o takim połączeniu ???

--
Artur Nowacki
Dom GG: 9856 Praca GG 4624321

8. Data: 2005-06-10 08:35:30

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Nowacki wrote:

> A ja właśnie sobie pomyślałem, żeby jabłka zastąpić cukinią a cukier
> przyprawami - co sądzicie o takim połączeniu ???

Placki z cukini lubię robione tak, jak ziemniaczane.
Proszek, mleko i mąka nie są potrzebne. Tzn, trochę mąki trzeba,
albo mocniej odcisnąć utartą cukinię.
Najpiękniejszą muzyką przed snem

9. Data: 2005-06-10 08:38:44

Od: "Marek W." <U...@U...UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> Placki z cukini lubię robione tak, jak ziemniaczane.
> Proszek, mleko i mąka nie są potrzebne. Tzn, trochę mąki trzeba,
> albo mocniej odcisnąć utartą cukinię.
> --

hehe
Zgoda ale jak sie doda jakies okrawki wędlin
troszke cebulki i papryki drobno posiekanej....

potrawa nabiera zuupełnie innego smaku

Marek ;)))

10. Data: 2005-06-10 10:01:13

Od: "aniared/A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

MechaGodzilla napisał(a):
> czy ktos dysponuje wyprobowanym przepisem na racuchy?????

Podobno Extreme Death ma, ale nie chce się podzielić ;)
--
Ania

ślimaki
...:::Przepis na zapiekanke?:::...