radosna nowina (Re: radosna roslina)

From: Krzysztof Koterba <k...@r...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: radosna nowina (Re: radosna roslina)
Date: Thu, 05 Oct 2000 13:28:43 +0200

Jerzy wrote:
> usiłowałem, przebąkiwałem ale wiesz, czasami lepiej się nie chwalić.
> wiem i pewnie skorzystam ale na razie "planuję".

A! W tym kontekscie teraz rozumiem juz dlaczego tak pisales: "To
rozruszajcie sie trochę" czyli "idzie mi o ilość listów od "nowych" bo
wtedy "starzy" mają co robić i jest co czytać". Jak potrzebujesz porad
to nie czekaj na innych tylko nie wstydz sie i pytaj smialo ;-)

Pozdrawiam serdecznie i cudownie-, slonecznie-, kolorowo-jesiennie
Krzysiek K. :-)