rak zoladka

11. Data: 2004-09-27 21:52:26

Temat: Re: rak zoladka
Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:cj5rqq$fbo$1@mamut1.aster.pl...

> durczok mial to samo? on jakos szybciej z tego wyszedl i bez takiego
> strasznego chudniecia....

Ponoc obydwaj maja raka wiezlow,ale moze inne stadium czy inny rodzaj,nie
bardzo sie znam.

> a od czego wlasnie sie tak chudnie - wymioty po chemii?

Po chemii ale nie tylko.Moja mama wlasnie traci na wadze,a chemii nie
miala,nie ukrywam ze bardzo mnie to martwi......

Magda

12. Data: 2004-09-30 16:52:17

Od: " 35" <3...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ruua <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał(a):

> Użytkownik "pay-back" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> trafił
> nie
>
> on podobno mial przerwana kuracje w szajcarii, zeby wlasnie przytyc... nie
> wiesz, jaki rodzaj raka on ma, ze sie tak go trzyma?:(

Ma mięsaka. Ponadto jest dializowany.

13. Data: 2004-10-01 00:16:44

Od: "cOOba" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak jeszcze apropos 'TVN-owych' tragedii - Czy dobrze mi się wydawało, czy
Marcin Wrona też miał jakiejś przejścia z nowotworem ?
Jeśli tak to co to było i czy z tego wyszedł [jeśli wogóle chorował] ?

Kuba

14. Data: 2004-10-01 01:35:47

Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pay-back" <p...@g...pl> napisał:

> Tak apropo chudnięcia; Marcin Pawłowski ma raka; bardzo schódł; chyba
> trafił do szpitala bo już nie występuje w faktach, ale wyglądał
> fatalnie, ważył nie więcej niż 35kg.

wygladal fatalnie, to prawda , ale rownie zle (IMO) bylo z jego mowa i
ruchami. slabo sie robilo patrzac w tv...

--
Psychik

15. Data: 2004-10-01 06:00:33

Od: "Mrówka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Psychik" <p...@Z...pl> napisał w wiadomości

> wygladal fatalnie, to prawda , ale rownie zle (IMO) bylo z jego mowa i
> ruchami. slabo sie robilo patrzac w tv...

Ale on nadal tak wyglada i wystepuje w TVN,widzialam go w poniedzialek.

Magda

16. Data: 2004-10-01 19:03:24

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cOOba" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> Tak jeszcze apropos 'TVN-owych' tragedii - Czy dobrze mi się wydawało, czy
> Marcin Wrona też miał jakiejś przejścia z nowotworem ?
> Jeśli tak to co to było i czy z tego wyszedł [jeśli wogóle chorował] ?

nie...chyba nie...

rak zoladka
poparzony ryj
Histroia medycyny
Bardzo prosze kto moze to przetlumaczyc...
kropelki dla zmeczonych oczek