realizacja recept MZPOM 31 bez kodów

następny post »
From: "Asia Krzystek" <n...@m...pl>
Newsgroups: pl.sci.farmacja
Subject: realizacja recept MZPOM 31 bez kodów
Date: Thu, 24 Feb 2005 21:37:59 +0100

Witam
-- Jeastem z województwa śląskiego, a dokładnie z Gliwic,Tutejszy oddział
NFZ twierdzi iż recepty MZPOM 31 można realizować ze zniżką do końca czerwca
bieżącego roku , natomiast NFZ w Katowicach poinformował mnie , że moc
zniżkową mają tylko blankiety wydrukowane przed ,wrześniem 2004 roku.Jak
realizować recepty wypisane na blankietach na których nie ma daty druku.
Pozostaje jeszcze kwestia refundacji.tzn:co wpisać zamiast kodu ? (
wpisywanie zer w miejsce kodu traktowane jest jako błąd i recepty te wróciły
z refundacji ) Nie wiem jak w innych województwach , ale w śląskim rzekomo
na pewno powinno się zrealizować bez kodu te recepty, które są opisane jako
.recepty z byłej 7 i 15 KCH. Niestety brak kodu je "dyskwalifikuje" w
momencie sprawdzania w NFZ, a wiec realizować ze znizką czy tez nie , bo z
tego co wiem to panuje tu "wolna amerykanka"
--
Asia