refleksja /OT/

1. Data: 2003-05-14 21:08:42

Temat: refleksja /OT/
Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

w "wielkim procesie" zdobywania celu najważniejsza jest d r o g a, której
stopień trudności i długość są wprost proporcjonalne do późniejszej
satysfakcji i korzyści..

czasem jednak warto wyznaczyć sobie cel i go _osiągnąć_ ...

to taka moja grafomańska refleksja ;)
jutro mój wielki dzień.. i znowu boję się myśleć...

cieplutko
patrycja.

1. Data: 2003-05-14 21:17:10

Temat: Re: refleksja /OT/
Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
o g a, której
> stopień trudności i długość są wprost proporcjonalne do

a może "satysfakcji i korzyści" są wprost proporcjonalne do
"stopnia trudności i długości drogi"?
Niby to samo a nie to samo!!

> czasem jednak warto wyznaczyć sobie cel i go _osiągnąć_ ...

'Warto zdobywać szczyty nawet wiedząc że będąc na szczycie
wszystkie drogi prowadzą w dół'

> to taka moja grafomańska refleksja ;)
> jutro mój wielki dzień.. i znowu boję się myśleć...

Nie bój się - szczególnie myśleć!! ;-))

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2003-05-14 21:20:33

Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qwax"
> a może "satysfakcji i korzyści" są wprost proporcjonalne do
> "stopnia trudności i długości drogi"?
> Niby to samo a nie to samo!!

to samo ;p
a poważnie- możesz rozwinąć, jaka Twoim zdaniem jest różnica??

> 'Warto zdobywać szczyty nawet wiedząc że będąc na szczycie
> wszystkie drogi prowadzą w dół'

"nawet"? to właśnie dzięki temu nie boimy się włazić w górę... nikt by się
nie odważył wiedząc że nie ma drogi odwrotu ;)

> Nie bój się - szczególnie myśleć!! ;-))

łatwo Ci mówić ;)
ale "fenkju"

1. Data: 2003-05-14 21:46:38

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> to samo ;p
Nie 'to samo'

Tak jak napisałaś:
'd r o g a, której stopień trudności i długość są wprost
proporcjonalne do późniejszej satysfakcji i korzyści.'

wynikałoby że zakładasz poziom satysfakcji i korzyści i do
niej dostosowujesz drogę - a w rzeczywistości 'jaką drogę
przebyłaś didzisz dopiero 'patrząc wstecz'

> "nawet"? to właśnie dzięki temu nie boimy się włazić w
górę... nikt by się
> nie odważył wiedząc że nie ma drogi odwrotu ;)

Nic nie mówiłem o 'baniu się'(!!!) mówiłem jedynie o
'wartości'
To są dwie zupełnie różne sprawy!!!

> łatwo Ci mówić ;)

Łatwo - a jeszcze łatwiej się 'nie bać' (ale fakt tego się
trzeba też 'naumieć')

> ale "fenkju"

było mi miło

Qwax

1. Data: 2003-05-14 22:08:58

Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qwax"
> [...]
> niej dostosowujesz drogę - a w rzeczywistości 'jaką drogę
> przebyłaś didzisz dopiero 'patrząc wstecz'

no właśnie imo dobrze napisałam - najpierw jest droga, jej trudność i
długość a potem korzyści -tak w tekście jak i w życiu (mam na myśli
kolejność i pewnie rangę też)

> Nic nie mówiłem o 'baniu się'(!!!) mówiłem jedynie o
> 'wartości'To są dwie zupełnie różne sprawy!!!

ale _ja_ mówiłam. konwersacja nie ma na celu powtarzania/cytowania słów
rozmówcy ale wnoszenie własnych, prawda? :)
i nie krzycz tak, już trochę późno jest ;)

> Łatwo - a jeszcze łatwiej się 'nie bać' (ale fakt tego się
> trzeba też 'naumieć')

no fakt :] tylko ja nie mam pojęcia jak się "naumieć"
nie-łudzenia-się-nadzieją :)

> było mi miło

mnie ciągle jest ;)

cieplutko
patrycja. ;)

1. Data: 2003-05-14 22:25:45

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
trudność i
> długość a potem korzyści -tak w tekście jak i w życiu (mam

W tym przypadku kolejność jest akurat zgodna z moją
interpretajcą.

Weszłaś kiedyś na górę?

Satysfakcja była proporcjonalna do zmęczenia?

Czy

zmęczenie proporcjonalne do póżnijszej satysfakcji?

> ale _ja_ mówiłam. konwersacja nie ma na celu
powtarzania/cytowania słów
> rozmówcy ale wnoszenie własnych, prawda? :)

Zgadzam się ale poruszona przez Cibie kwestia była otwrciem
drugiej drogi a nie dyskusjąna temat pierwszej

> i nie krzycz tak, już trochę późno jest ;)

Nie krzyczę - tylko 'akcentuję' miejsca szczególne ważne dla
znaczenia wypowiedzi

> no fakt :] tylko ja nie mam pojęcia jak się "naumieć"
> nie-łudzenia-się-nadzieją :)

oj - tego to bym się chciał nauczyć - zaczynam od
'nieoczekiwania'

i mam ciągle problem z 'zanikaniem' nadziei
a jak to niedawno powiedziałem
"Kto 'ma nadzieję' - jest naiwny
Kto jej nie ma - jest martwy"

> mnie ciągle jest ;)

No to i spać Ci się będzie dobrze

Qwax

1. Data: 2003-05-14 22:38:10

Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qwax"
> Weszłaś kiedyś na górę?

no ba! ;)

> Satysfakcja była proporcjonalna do zmęczenia?

aha :)

> Czy zmęczenie proporcjonalne do póżnijszej satysfakcji?

odwrotnie :)

> Zgadzam się ale poruszona przez Cibie kwestia była otwrciem
> drugiej drogi a nie dyskusjąna temat pierwszej

przepraszam, to się więcej nie powtórzy! tak sądzę przynajmniej ;)

> Nie krzyczę - tylko 'akcentuję' miejsca szczególne ważne dla
> znaczenia wypowiedzi

oki, to przed następnym wykrzyknikiem pisz: "uwaga: akcent" żeby nie było
nieporozumień ;))

> oj - tego to bym się chciał nauczyć - zaczynam od
> 'nieoczekiwania'

ale to też jest cholernie trudne :)

> "Kto 'ma nadzieję' - jest naiwny
> Kto jej nie ma - jest martwy"

czad.. prawie przestałam mieć wyrzuty sumienia że jestem naiwna :)))
oby tak zostało, to dobrze działa na kondycję psychiczną :)

> No to i spać Ci się będzie dobrze

jeszcze nie prędko ale z pewnością dobrze ;)

dobranoc.

No to i ja mam problem
szukam dobrego specjalisty psychologa/psychiatry leczącego nerwicę natręctw u młodzieży w Warszawie
czy te testy sa aktualne?czy komus sie przydadza?
słowa
jestem głupia...