rekord świata - zagadka

21. Data: 2005-07-29 15:18:05

Temat: Re: rekord świata - zagadka
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 29 Jul 2005 14:37:25 +0200, Katarzyna Tkaczyk napisał(a):

> Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> Żółtych nie lubisz? :)

No nie przepadam.
Mam dwie, trzecia nalezy do mojej mamy:)

Pozdrawiam
Marta

22. Data: 2005-07-29 15:24:58

Temat: Re: rekord świata - róże
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29 Jul 2005 15:40:24 +0200, Basia Kulesz napisał(a):

> Pięta od lewej w drugim rzędzie i wjeżdżąjąc myszą nazwa odmiany się pokazuje.
> Maria jest staranna jak zawsze:-)

Nie zauważyłam, może dlatego, że nie przy wszystkich pokazuje się nazwa
odmiany.
Można by spróbować i pobawić się w wolnej chwili nazywając je wszystkie.
Ostatnia w ostatnim rzędzie to 'Handel'.

Pozdrawiam
Marta

23. Data: 2005-07-29 15:30:14

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29 Jul 2005 15:40:24 +0200, Basia Kulesz napisał(a):

> A te kilka lat, Marta wykopała odpowiednie informacje
> dla potrzeb Bazy - róża wyhodowana w 1964r. Stara jak świat:))))))

Stara jak świat jest róża aptekarzy uprawiana już prawdopodobnie w XIII
wieku - obecnie w Polsce marzenie ściętej głowy;( To Rosa gallica
'Officinalis'.
Jakoś ją zdobędę, jeszcze nie wiem jak:)

Pozdrawiam
Marta

24. Data: 2005-07-29 16:02:25

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> Można by spróbować i pobawić się w wolnej chwili nazywając je wszystkie.
> Ostatnia w ostatnim rzędzie to 'Handel'.

Wiem, tej nie da się pomylić z inną. Mam te wszystkie nazwy pozapisywane
gdzieś w kajeciku, tylko czasu nie starcza na nic :-(. Ale gdybym wszystko
już zrobiła, to co bym robiła? :-)

Z pozdrowieniami, Maria

25. Data: 2005-07-29 18:59:22

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie zaakceptować? Ta 'trupia' róża jest już znana od kilku lat. Rafał
> nawet podawał kiedyś jej nazwę. Mam ją u siebie, i nie widzę w niej grama
> niebieskości. A może to już wzrok nie ten?
>
> Z pozdrowieniami, Maria

Ale jaki ma za to boski zapach, inny niż wszystkie ;-)

Serdecznie Miłka

26. Data: 2005-07-29 19:16:31

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I tak na marginesie róże powinny być różowe, czerwone i białe i to są
> jedyne kolory do zaakceptowania:)

Ale najpiękniejsze są łososiowe lub brzoskwiniowe :-)

Serdecznie Miłka

27. Data: 2005-07-29 19:28:41

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maria Maciąg napisał(a):
> [...]
> nawet podawał kiedyś jej nazwę. Mam ją u siebie, i nie widzę w niej grama
> niebieskości. A może to już wzrok nie ten?

Z widzeniem barw jest tak iż faceci na ogół inaczej widzą kolory niż
kobiety [kobiety indywidualnie również różnorako], jeśli wyhodował ją
facet to się nie dziw.
:-)))
pozdr. Jerzy

28. Data: 2005-07-29 19:30:34

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra napisał(a):

> 'Mainzer Fastnacht'.
>
> W tym roku na Allegro ktoś sprzedawał inną odmianę, ponoć hit. Ale ja w te
> hity nie wierzę;) Niestety nie pamietam nazwy odmiany - po kilku mailach
> wydusiłam z gościa coś wiecej nizę pnąca i wielkokwiatowa. Oczywiście nazwa
> była przekręcona. Właściwą odkryła Basia:)
>
> I tak na marginesie róze powinny być różowe, czerwone i białe i to są
> jedyne kolory do zaakceptowania:)

Marto, a gdzie herbaciane?
pozdr. Jerzy

29. Data: 2005-07-29 19:43:36

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:
> Z widzeniem barw jest tak iż faceci na ogół inaczej widzą kolory niż
> kobiety [kobiety indywidualnie również różnorako], jeśli wyhodował ją
> facet to się nie dziw.
> :-)))
hehe
a Ty sadzisz
ze "baby" by potrafily
:)))))))))))))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

30. Data: 2005-07-29 20:11:44

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal napisał(a):

> hehe
> a Ty sadzisz
> ze "baby" by potrafily
> :)))))))))))))
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Tadeuszu, przypominam iż tę grupe czytają panie, również kobiety a tylko
czasami baby. Natomiast faceci to zjawisko pospolite. Dlatego dostosuj
sie do obowiazujących tu norm.
;-P
pozdr. Jerzy

Kosmiczny kwiatek