rezonans magnetyczny w Lublinie - gdzie??? pilna sprawa

1. Data: 2009-03-23 22:12:07

Temat: rezonans magnetyczny w Lublinie - gdzie??? pilna sprawa
Od: Szarlotka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!
Czy ktoś z Was posiada informacje, czy można i gdzie zrobić prywatnie
rezonans magnetyczny w Lublinie? Kiedyś miałam na oddziale w SPSK 4 przy
Jaczewskiego, ale od długiego czasu leczę się w innej przychodni, w
której neurolog nie ma możliwości wypisania skierowania na to badanie..
przed 3 laty w MRI wyszedł mi niewielki tętniak/pętla naczyniowa (nikt
nie wiedział co to) i chciałabym to na własną rękę sprawdzić czy nic się
z tym nie dzieje.
Zamierzam w niedługim czasie zostać mamą i wolałabym wiedzieć wcześniej
gdyby coś się działo... dodam jeszcze, że bóle głowy mam tak silne, aż
do nieprzytomności... a ogólnie to jestem chora na toczeń układowy.

Bardzo proszę o jakieś namiary jeśli to jest możliwe. Szukałam w
googlach, ale bez konkretnych efektów.

Dziękuję i pozdrawiam
Szarlotka

2. Data: 2009-03-24 06:21:30

Od: "zinek" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szarlotka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zamierzam w niedługim czasie zostać mamą i wolałabym wiedzieć wcześniej
> gdyby coś się działo... dodam jeszcze, że bóle głowy mam tak silne, aż do

czekaj na odpowiedz Marka Bienka

3. Data: 2009-03-24 06:52:25

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 24 Mar 2009 07:21:30 +0100, zinek wrote:

> czekaj na odpowiedz Marka Bienka

Przykro mi, ale zwyczajnie nie wiem, gdzie można zrobić MRI w Lublinie.

m.
--
Marek Bieniek (mbieniek na epic kropa pl)
Na newsach jestem prywatnie i wyrażam tu swoje prywatne opinie.

4. Data: 2009-03-24 11:09:42

Od: "zinek" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przykro mi, ale zwyczajnie nie wiem, gdzie można zrobić MRI w Lublinie.

mialem na mysli cos innego - male nieporozumienie ;)

5. Data: 2009-03-25 00:43:52

Od: Szarlotka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zinek pisze:
> Użytkownik "Marek Bieniek" <a...@s...re.invalid> napisał w wiadomości

> mialem na mysli cos innego - male nieporozumienie ;)

poczekam jeszcze troszkę, może ktoś będzie znał odpowiedź na moje
pytanie, bo bardzo mi zależy aby zrobić MRI prywatnie..

Pozdrawiam i dziękuję
Szarlotka

6. Data: 2009-03-25 21:36:02

Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szarlotka" <:>

http://www.alliancemedical.pl/informacje/display.asp
x?id=12

z googli;-)

M.

7. Data: 2009-03-26 21:06:37

Od: Szarlotka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Me(L)Isa pisze:

> Użytkownik "Szarlotka" <:>
>
> http://www.alliancemedical.pl/informacje/display.asp
x?id=12

> z googli;-)
>
> M.

jakbym znalazłą, to bym nie pytała ;) ten news akurat jest z 2007r....
mało aktualny, ale mam punkt zaczepienia przynajmniej.
dziękuję serdecznie za pomoc
pozdrawiam
Szarlotka

8. Data: 2009-04-02 01:54:24

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szarlotka wrote:

> [...]
>
> jakbym znalazłą, to bym nie pytała ;) ten news akurat jest z 2007r....
> mało aktualny, ale mam punkt zaczepienia przynajmniej.

http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=en&geo
code=&q=lublin+rezonans+radiologia&sll=51.110154,22.
386123&sspn=0.474201,1.235962&ie=UTF8&z=13

z googli wynika ze oferta tak duzego miasta jest porazajaca ;)

http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=en&geo
code=&q=wien+magnetic+resonance&sll=48.201417,16.699
313&sspn=0.503421,1.235962&ie=UTF8&z=13

tu juz lepiej, ale chyba juz ciut za daleko?, prosze sprobowac poszukac w
miastach do ktorych ma Pani dobry dojazd

Gastroskopia - przeciwskazania
tlenek magnezu - jony magnezu
Dzienne zapotrzebowanie na potas.
Kaszel