Gastroskopia - przeciwskazania

1. Data: 2009-03-23 17:43:15

Temat: Gastroskopia - przeciwskazania
Od: "Evanduril" <m...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos moze mi powiedziec, czy bedac alergikiem i majac codziennie po nocy
problemy z oddychaniem (ustepujace po przebudzeniu), dodatkowo majac
nadcisnienie i ogolnie uklad oddechowy-krwionosny w sredniej formie,
powinienem isc na gastroskopie?
Poza tym slyszalem, ze przed zabiegiem powinno sie miec zrobione badanie
Hbs, czasami też i HCV, świadczące o braku zakażenia wirusowym zapaleniem
wątroby typu B i C. Tego badania nie mialem robionego.

--
Jacek Sawicki
http://www.motocykl.org

2. Data: 2009-03-25 20:46:22

Temat: Re: Gastroskopia - przeciwskazania
Od: "regen" <regen........@.........os.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evanduril" <m...@m...org> napisał w wiadomości
> [...]
> Hbs, czasami też i HCV, świadczące o braku zakażenia wirusowym zapaleniem
> wątroby typu B i C. Tego badania nie mialem robionego.

Z braku szklanej kuli ciężko jest powiedzieć, czy powinieneś iść na
gastroskopię. W medycynie nei ma 100 % przeżywalnośći żadnych zabiegów.
Myślę jednak, że powinieneś opierać się na opinii lekarza, który dał Ci
skierowanie na badanie. Jeśli nie byłeś szczepiony przeciw HBV, to dobrze
żebyś to zrobił, chyba, że są pilne wskazania do wykonania gastroskopii
wcześniej.

Pozdrawiam-
regen

tlenek magnezu - jony magnezu