robaki w bobie

1. Data: 2004-08-15 19:04:55

Temat: Re: robaki w bobie
Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 15 Aug 2004 19:03:38 +0200, JanuszHr <h...@p...com>
wrote:

>TO nie obsesja to robaki w bobie Ja spotkałem sie kiedyś z robakami w
>kukurydzy - też nie wiedziałem-

"Robaki" potrafia byc we wszystkim, mnie w tym roku np. zaskoczyl taki
tlusty bialy sporawy robal w rabarbarze. Dwa lata temu dziwilam sie
bolesnie ze robaczywe lubia byc czeresnie a rok temu ze rowniez
wisnie.

>Bób kupujesz w niewłaściwych miejscach z takich różnych działeczek - bób
>musi byś czysty

Kiedy zaczelam probowac z wlasna hodowla ziol (na balkonie) zaczelam
sie mocno zastanawiac czy to co sie kupuje to powinno byc robaczywe
czy nie. Ciagle przypetuja sie jakies szkodniki. Pryskac trzeba bo jak
nie to zjedza. Karencja 7 dni a szkodniki ktore padly po opryskach dwa
dni pozniej sa spowrotem. Wiec jesli widze w sklepie czy na straganie
koperek nie oblepiony mszycami nachodzi mnie mysl oczywista - koperek
jest trujacy. I sama nie wiem czy wole trujacy czy zamszycony.

Bob to moze co innego, moze taki bob wystarczy popryskac np. w czasie
kwitnienia. Nie wiem.

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl

1. Data: 2004-08-15 20:01:18

Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyrzuć bób, reklamuj u sprzedawcy> Nie jedz nic co zawiera robaki.Same one
może nie są złe(źródło białka) ale ich odchody. Nie wydłubuj.Wyrzuć towar.

Pozdrawiam
Kucharz Amator
Wojti

1. Data: 2004-08-16 08:22:11

Od: "Shem" <manny@wytnij_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" :
> Biale, male, podluzne. Jak sie dobrze przyjrzysz skorce, to zobaczysz
mala/e
> plamke/i. Zdejmij w tym miejscu skorke, zobaczysz norke a w niej robaczka.
> Ja wlasnie wycinam nozem te norki (z robakiem). Nie kazda plamka oznacza
> robaka. Ale mozesz sprawdzic.
> Ja najpierw oplukuje bob, potem kazdy po kolei do lapki i wycinam
> niechcianych gosci. Potem je mozna jeszcze raz oplukac i ugotowac (ja na
> parze).

Czy ta "plamka" jest na wezszej krawedzi bobu? Wiesz, bob to roslina i jako
taka kiełkuje... :) Czy Twoje robaczki to czasem nie są kiełki?

--
Shem

1. Data: 2004-08-16 12:48:24

Temat: o bosh
Od: "Kredka" <p...@U...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie powinnam byla tego czytac :(
Przede mna stoi wielki talerz pysznego, swiezo ugotowanego bobu
w morde jeza
wlasnie znalazlam robaka
kurdeee no
przeciez ja teraz tego nie zjem :((((

1. Data: 2004-08-16 18:26:41

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ja najpierw oplukuje bob, potem kazdy po kolei do lapki i wycinam
> niechcianych gosci. Potem je mozna jeszcze raz oplukac i ugotowac (ja na

Dzięki za informacje !!! Jadłam raz, więcej nie będę, "moje" są żótłe,
tłuściutkie, mają dwa lub trzy mm. Obrzydliwość. Jak one tam wlazły !!??
Z takim przeciwnikiem nie da się wygrać :-( . Nie będę go wycinać, niech sobie
tam mieszka, ciekawi mnie jak sobie radzą wegetarianie ? Pozdrawiam Areta

1. Data: 2004-08-16 19:53:31

Od: "maja" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aretkka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
sobie
> tam mieszka, ciekawi mnie jak sobie radzą wegetarianie ?
To jest perfidny post mający na celu obrzydzić weganom bób!
maja

1. Data: 2004-08-16 20:46:08

Od: "-=pUnIsHeR=-" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jest perfidny post mający na celu obrzydzić weganom bób!
> maja
na pewno nie. jak kiedys ugotowalem bob na parze i zajadalem sie nim - w
pewnym momencie poczulem cos ruszajacego sie na jezyku. wiadomo ze podczas
konsumpcji bobu rozciera sie miazsz na podniebieniu. kiedy wyjalem palcem to
"cos" okazalo sie ze jest to obrzydliwa - wlasnie zolta mala gasienica. malo
nie zwymiotowalem. wiecej nie jem bobu. jak pomysle ze moglem rozetrzec
zywego robaka w ustach to az mnie ciarki przechodza...

1. Data: 2004-08-16 21:12:15

Od: "Michał Gwiazdowski" <m...@w...Wywal_To.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "-=pUnIsHeR=-" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie zwymiotowalem. wiecej nie jem bobu. jak pomysle ze moglem rozetrzec
> zywego robaka w ustach to az mnie ciarki przechodza...

to troche nie licuje z Twoim nickiem ;-)
BTW: coz zlego moze Ci uczynic jakis maly robaczek?(poza uczuciem wstretu)

pzdr
--
mihau

1. Data: 2004-08-16 21:15:54

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <cfr6i5$6ob$1@atlantis.news.tpi.pl>,
"-=pUnIsHeR=-" <n...@n...pl> wrote:

> [...]
> nie zwymiotowalem. wiecej nie jem bobu. jak pomysle ze moglem rozetrzec
> zywego robaka w ustach to az mnie ciarki przechodza...

Bez przesady, co w tym takiego.

Władysław

1. Data: 2004-08-16 21:41:59

Od: wiku <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los wrote:

> Bez przesady, co w tym takiego.

co niektorzy pamietaja moze jeszcze film "oto ameryka" w którym dzieci
miksowaly sok z dzownic (bez kontekstu), ponoc czyste bialko :)

wiku

sos salsa
moczenie grochu
Zupa kwaśno-pikantna