rosol

1. Data: 2006-10-07 14:45:02

Temat: rosol
Od: "walkie!" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej,

gotuje wlasnie rosol ale cos metny jest. co zrobic zeby byl
klarowny?

--
Justyna/walkie!
http://walkie.cegla.art.pl

2. Data: 2006-10-07 14:49:33

Temat: Re: rosol
Od: Tatiana <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 07 Oct 2006 16:45:02 +0200, Waćpanna lub waćpan walkie!, w
wiadomości <news:eg8eik$1o7m$1@wroclaw.net.pl> zawarł, co następuje:

> gotuje wlasnie rosol ale cos metny jest. co zrobic zeby byl
> klarowny?

Na przyszłość - gotować na bardzo małym ogniu. Szumować, jeśli potrzebna
klarowność na zaraz.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

3. Data: 2006-10-07 14:52:52

Od: "walkie!" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tatiana napisał(a):
> [...]
> wiadomości <news:eg8eik$1o7m$1@wroclaw.net.pl> zawarł, co następuje:

> Na przyszłość - gotować na bardzo małym ogniu. Szumować, jeśli potrzebna
wszystko wg zalecen a metny :(

--
Justyna/walkie!
http://walkie.cegla.art.pl

4. Data: 2006-10-07 15:44:54

Od: "IP" <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"walkie!" <w...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

> wszystko wg zalecen a metny :(
>
> --
> Justyna/walkie!
To juz wina miesa, a moze bylo za zimne( po rozmrozeniu)?
Ilona

5. Data: 2006-10-07 16:12:59

Od: "walkie!" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

IP napisał(a):
> "walkie!" <w...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

> To juz wina miesa, a moze bylo za zimne( po rozmrozeniu)?
> Ilona

nie,kupione i wlozone do gara

--
Justyna/walkie!
http://walkie.cegla.art.pl

6. Data: 2006-10-07 16:34:07

Od: rAzor <o...@...zeby.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik walkie! napisał:

> hej,
>
> gotuje wlasnie rosol ale cos metny jest. co zrobic zeby byl klarowny?

Wlej szklankę zimnej wody i gotuj na wolnym ogniu.
--
rAzor
------------

7. Data: 2006-10-07 16:36:10

Od: "walkie!" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

rAzor napisał(a):

> Wlej szklankę zimnej wody i gotuj na wolnym ogniu.
teraz to za pozno ale naprzyszlosc zapamietam

--
Justyna/walkie!
http://walkie.cegla.art.pl

8. Data: 2006-10-07 16:41:19

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"walkie!" <w...@w...pl> wrote in message

> teraz to za pozno ale naprzyszlosc zapamietam
>
> --
> Justyna/walkie!
> http://walkie.cegla.art.pl
> mail: w...@m...wroclaw.net.pl

Do sklarowania rosołu można użyć białka z jajka (w zimnym rosole!!!)

9. Data: 2006-10-07 17:37:28

Od: "maf" <m...@n...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> hej,
>
> gotuje wlasnie rosol ale cos metny jest. co zrobic zeby byl
> klarowny?
Witam
Ja tez dzisiaj pozno wstawilem rosół. Pozno na zakupy poszedlem i nie
dostalem juz "skrzydla kruka", po raz pierwszy od 5 lat kupilem porcje
rosołową z kurczaka. Powstal z tego rosół w skali od 1 do 10 na 4.
Metny rosol powstaje z nieswiezego miesa.
Cos mi sie przypomina, ze kiedys czytalem, ze rosol mozna klarowac bialkiem.
Ja przewaznie gotuje rosol z: skrzydlo kruka, /moze byc indyk/ i ok. 700g
antrykotu. Czasem dodaje zoladki.
Oczywiscie najlepszy jest na rostbefie, ale juz nie ma takich rostbefow jak
kiedys.
Nie wspomne nawet o rosole z kury, bo gdzie te kury.
Pozdrawiam
MarekF

10. Data: 2006-10-07 18:57:39

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"maf" <m...@n...alpha.pl> wrote in message

> [...]
> jak
> kiedys.
> Nie wspomne nawet o rosole z kury, bo gdzie te kury.

Najlepszy rosół jest z kury wiejskiej oraz z pręgi wołowej, reszta to
badziew.

suszona aronia?
Jeszcze 13
Gotowanie na parze - reaktywacja