rossman :) miłe

1. Data: 2004-08-24 10:04:08

Temat: rossman :) miłe
Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj zakupy w Rossmanie za 180 PLN skończyły się prezentami (pytałam czy
coś dostanę):
tonik Garnier
mleczko Garnier
zestaw Maybyline do makijażu (pędzelki itd.)
Czy to jest nadzwyczajne, czy norma?
pozdrawiam
barbarella

1. Data: 2004-08-24 11:33:30

Temat: Re: rossman :) miłe
Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-24 12:04, Użytkownik BarBarella napisał:

> [...]
> tonik Garnier
> mleczko Garnier
> zestaw Maybyline do makijażu (pędzelki itd.)

no wiesz co...to faktycznie mile potraktowanie klienta przez taka w
sumie nie zwykla drogerie...:)
moze maja jakas letnia promocje ze daja prezenty?

ehhh.....ja sie skusilam na zakupy na esentii i teraz czekam na paczke z
obiecanym prezentem, mam nadzieje ze nie bedzie takiej niskiej jakosci
jak sa w YR :)

pozdr

1. Data: 2004-08-24 16:53:51

Od: "Wioletta" <w...@w...nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BarBarella" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> Wczoraj zakupy w Rossmanie za 180 PLN skończyły się prezentami

A ja wczoraj w Sephorze robilam zakupy tez za taka sume, i ekspedientka
znudzonym glosem zapytala czy chce probke.

Pozdrawiam,
Wioletta

trądzik - moje przemyślenia
co na grudki?