roznica w prasowaniu zelazkiem zwyklym, a zelazkiem z generatorem pary

1. Data: 2012-02-19 08:45:08

Temat: roznica w prasowaniu zelazkiem zwyklym, a zelazkiem z generatorem pary
Od: digitaladam <digitalfilter_wiadomo_co_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy warto dołożyć parę stówek i kupić żelazko z generatorem pary? Czy
naprawdę prasuje się takim urządzeniem rewelacyjnie? Zachwalała mi takie
urządzenie jedna osoba, chciałbym zapytać o opinię większą ilość osób.
Pozdrawiam!

2. Data: 2012-02-26 07:06:47

Od: "dorato" <b...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "digitaladam" <digitalfilter_wiadomo_co_wp.pl> napisał w
wiadomości news:4f40b694$1@news.home.net.pl...
> [...]
> naprawdę prasuje się takim urządzeniem rewelacyjnie? Zachwalała mi takie
> urządzenie jedna osoba, chciałbym zapytać o opinię większą ilość osób.

Nie wiem czy generator pary to specjalna konstrukcja. Ja mam zelazko ktore
ma opcje tworzenia pary, choć nie wiem czy to jest generator. Jedno mogę
powiedzieć. para nie przeszkadza w prasowaniu. Czy wogóle teraz robią
zelażka bez opcji pary?

3. Data: 2012-02-27 13:00:24

Od: JK <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-19 09:45, digitaladam pisze:
> [...]
> czy warto dołożyć parę stówek i kupić żelazko
> z generatorem pary? Czy naprawdę prasuje się
> takim urządzeniem rewelacyjnie? Zachwalała mi

ZDECYDOWANIE warto.

JK

Stare normy żyzycia wody
identyfikacja insekta łazienkowego :)