różnice miedzy polopiryną c a aspiryną c

1. Data: 2006-03-05 18:09:10

Temat: różnice miedzy polopiryną c a aspiryną c
Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy poza ceną i nazwą handlową jest jakaś istotna różnica?
Skład chemiczny jest taki sam, chyba że jest inaczej?
Czy skuteczność tych specyfików jest taka sama?
Czy to tylko reklama?

--
Pozdrawiam zagrypiony
Krasnal

2. Data: 2006-03-05 18:13:04

Temat: Re: różnice miedzy polopiryną c a aspiryną c
Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05.03.2006 Krasnal <k...@p...onet.pl> napisał/a:
> Czy poza ceną i nazwą handlową jest jakaś istotna różnica?
> Skład chemiczny jest taki sam, chyba że jest inaczej?

To samo.

> Czy skuteczność tych specyfików jest taka sama?

Generalnie powinna być taka sama. Różnica jedynie w dawce może być.

Co prawda moi rodzice twierdzą, że lepiej działą aspiryna. Ale to ludzie
starszej daty, oni pamiętają te czasy kiedy aspiryna Bayera była
przysyłanym zza granicy obiektem pożądania.
--
Samotnik
http://www.zagle.org.pl/

3. Data: 2006-03-05 19:22:21

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy poza ceną i nazwą handlową jest jakaś istotna różnica?
> Skład chemiczny jest taki sam, chyba że jest inaczej?

Sklad ten sam, jesli dawka ta sama to roznicy praktycznie nie ma.
A z ciekawostep widzialem jak pani w aptece kupowala Gripex, Ibuprofen i
chciala chyba jeszcze Apap, aptekarka na szczescie ja zgasila... chyba
chciala brac wszystkie na raz bo z reklamy kazdy na co innego ;)

--
Pozdrawiam Norbert :-)

4. Data: 2006-03-05 20:36:57

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:dufdpd$6g7$1@inews.gazeta.pl...

> pani w aptece kupowala Gripex, Ibuprofen i
> chciala chyba jeszcze Apap, aptekarka na szczescie ja zgasila... chyba
> chciala brac wszystkie na raz bo z reklamy kazdy na co innego ;)

dobre :-)
to opowiem jeszcze jeden kawal medyczny:
podczas kontroli granicznej ojciec 3-osobowej rodziny podaje kwitek.
pogranicznik mowi, ze to jest wynik analizy moczu, a nie dokumenty
potwierdzajace tozsamosc
na to ojciec: ana to moja zona, liza to moja corka, a mociu to jestem ja
:-)

z pozdrowieniami dla wszystkich pedalujacych od reklamy urynoterapii

--
pozdro
ape

Mostek dent.
Material do posiewu
Migdalki, antybiotyk i wymaz z gardla
studium przypadku, proces pielegnowania alkoholika
dane osobowe u lekarza