rozwód a dzieci...

501. Data: 2005-01-21 16:07:26

Temat: Re: rozwód a dzieci...
Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
news:csnjun$eou$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> napisał w wiadomości
>
> np. pochodzenie człowieka

Że niby od małpy?
To przecież tylko hipoteza.

Dariusz Drzemicki

502. Data: 2005-01-21 16:09:29

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie każdy ma małżonka (ja np. nie mam i z punktu widzenia Kościoła - nigdy
> nie miałam), a Nixe napisała wyraźnie:
>
> "> A co ma do tego zdrada?
> nie
>
> Powtarzam pytanie - komu trzeba dochować wierności, gdy jest się wolnym ??

Mówiliśmy o rozwodzie.
Natomiast przed ślubem to rozwiązłość.

Dariusz Drzemicki

503. Data: 2005-01-21 16:10:51

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lozen vel FeLicja" <*in*search*4*myself*@*hotmail*.*com*>
napisał w wiadomości news:csnls6$sjh$2@inews.gazeta.pl...

> Milosc wcale sie nie konczy. Najwyzej obiekt milosci sie zmienia
> (niekoniecznie w stosunku do innych osob).

Do luftu z taką miłością.

Dariusz Drzemicki

504. Data: 2005-01-21 16:12:02

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Wiara.
> Ale aby ja czuc w sercu nie potrzebuje grup wzajemnej adoracji ( wybacz
> ale tak
> to de facto wygladalo )

Ale mam nadzieję, że nie zmieniło to Twojego stosunku do Kościoła?

Dariusz Drzemicki

505. Data: 2005-01-21 16:15:02

Temat: Re: rozwód a dzieci... [dyskusja]
Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wg. biologii ?? Od kiedy ??

Mówiąc o początku człowieka mówmy o początku życia człowieka jako całości a
więc i ciała.
A początek życia ciała określa biologia.

> Poza tym proxy nie mówił o wątpliwościach związanych z tym kiedy zaczyna
> się
> życie, tylko kiedy człowiek jest obdarzony duszą.

A po co to wiedzieć?
Sądzę, że od poczęcia.

Dariusz Drzemicki

506. Data: 2005-01-21 16:22:12

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gawus" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Nikt ci tego prawa nie odbiera.
> Za to ty, swoimi wypowiedziami i przekonaniami - a jesli to moje wrazenie
> tylko i jest bledne, to zwracam honor - usilujesz odebrac innym ich prawa.

Co innego wolność, co innego prawo i jakie prawo?
Prawo KK nie udziela rozwodów, natomiast prawo świeckie tak.

> Potem napisala ci to jeszcze 2 razy.
> Wiec po raz kolejny twierdze, ze czytasz to, co chcesz przeczytac, a nie
> to co napisane. Nie jestes niestety powaznym partnerem w dyskusji.

Dyskusja przecież przechodzi na nowe wątki więc się nie czepiaj.

Dariusz Drzemicki

507. Data: 2005-01-21 16:25:31

Od: "Margola Sularczyk" <margola@nu_spamie_pagadi.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "gawus" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Co innego wolność, co innego prawo i jakie prawo?
> Prawo KK nie udziela rozwodów, natomiast prawo świeckie tak.

rozumiem, że jesteś przez KK delegowany do tej grupy z kagańcem, ups,
pardon, kagankiem oświaty :)

Margola

508. Data: 2005-01-21 16:59:22

Od: "Basia Z." <bjz@USUN_TO.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz Drzemicki" :

> Że niby od małpy?
> To przecież tylko hipoteza.

Drogi Darku - kolega Andrzej G. jest z zawodu naukowcem - biologiem.
Koleżanka Dunia jest astrofizykiem (jak coś pomyliłam to obie te osoby
serdecznie przepraszam i proszę o sprostowanie).

Andrzej napisał dwa posty wyżej ze współczesna biologia i nauka o
pochodzeniu człowieka nigdzie nie jest sprzeczna z nauką Kościoła
Katolickiego.

Również współczesna astronomia i nauka o pochodzeniu wszechświata nie jest
sprzeczna z nauką Kościoła Katolickiego.
W Polsce działa wybitny astrofizyk i popularyzator nauki Michał Heller,
który jest księdzem (niedawno czytałam pasjonujący wywiad z nim w
"Polityce").

Więc się nie kompromituj tutaj i nie pisz nam ze Pan Bóg stworzył świat w
ciągu 7 dni, bo o tym że tak nie było, a za to był Big Bang wiedzą dzieci w
przedszkolu.
Pisząc bzdury ośmieszasz nie tylko siebie ale również i innych katolików (do
których chcę się zaliczać).

Lepiej przeczytaj to co kolega i koleżanka napisali powyżej.

Polecam również następujące artykuły, szczególnie ten drugi :

http://polityka.onet.pl/162,1212140,1,0,2487-2005-03
,artykul.html

http://polityka.onet.pl/162,1208641,1,0,2485-2004-52
-53,artykul.html

Pozdrowienia.

Basia

509. Data: 2005-01-21 17:00:52

Od: "Basia Z." <bjz@USUN_TO.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz Drzemicki" :

> Ale separacja daje możliwoœć połšczenia.

A rozwód nie ?

Sama znam takie małżeństwo, ktore po rozwodzie powtórnie wzięło ślub.

Pozdrowienia.

Basia

510. Data: 2005-01-21 19:57:46

Od: "Olga" <o...@o...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> napisał w wiadomości
news:csr9d2> >> A jakie to punkty wiary są sprzeczne z nauką?

> Że niby od małpy?
> Dariusz Drzemicki

Nikt z ewolucjonistów nie sądzi, ze człowiek pochodzi od małpy...
O.

Adopcja
W RODZINIE...
Re: Tradycyjny model rodziny