rzecz?

1. Data: 2019-05-04 03:05:21

Temat: rzecz?
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

wszyscy z was zgodzili się ze mną, przy czym święcie święci zauważyli,
że jakby nie od końca ich im przynależność i chwałę unaoczniam.
pewnie tak jest, bo jestem człowiekiem.

weźmy Anioły - to co miałyby mi powiedzieć, skoro pragnąłbym być jednym
z nich, kocham je, otaczam szacunkiem i wszystko powiedzmy wzajemnie.

weźmy demony, to co miałyby powiedzieć na taką współpracę, gdzie im
gwarantuję wszystko jeśli tylko się poprawią.

diabły weźmy - przecież dokładnie wiedzą jaki jestem i jaki jest Bóg;
szacunek mam dla nich, a że szatana "nie szanuję", to sam sobie na to zasłużył.

znaczy, wiem jak on jest zły, a dla zła w najczystszej swej postaci
ani szacunku nie mam, ani mieć nie mogę.

także szatek, nie jest to uwarunkowanie, prośba, czy nie prośba,
jednak jeśli nie przestaniesz ogłupiać ludzi i zło im czynić zawsze,
będziesz pierwszą istotą, i być może jedyną, która w Otchłani będzie.

kocham was wszystkich,
choć to pewnie tak niemożliwe słowa.

jacek

2. Data: 2019-05-04 03:28:45

Temat: Re: rzecz?
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

macie nam pomagać, bo taka jest wasza powinność.
i nawet nie chodzi o czynienie dobra, tylko o zwykły świat,
w którym prawda prawdą będzie, a ten kto ma więcej
nie będzie myślał, że musi mieć jeszcze więcej,
a ten, kto ma mniej, też zrozumie, że na tym poziomie
nie da się wyrównać, aby miał tyle samo jak ci, co mają więcej.

wszyscy jesteśmy istotami; istotami Bożymi.

dokładnie to zapamiętajcie, zwłaszcza demony, przynajmniej te rozumne.

jacek

news.atman.pl - jakis problem?
Koniec Czaputowicza.
Kobiety jako rozbijacze rodziny doskonałej.
Us congress hearing of maan alsaan Money laundry ???? ????????? ????? ??????? ????????? ??? ??????
Marianna...