Koniec Czaputowicza.

1. Data: 2019-04-30 07:38:34

Temat: Koniec Czaputowicza.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Minister Czaputowicz zadeklarował, że wypełnimy narzucone nam szantażem
zobowiązania wobec eurokołchozu. To oznacza, że minister Czaputowicz
zdradził interesy Rzeczpospolitej i MUSI odejść. Najlepiej natychmiast.

LeoTar Gnostyk

2. Data: 2019-04-30 07:57:14

Temat: Re: Koniec Czaputowicza.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk pisze:

> Minister Czaputowicz zadeklarował, że wypełnimy narzucone nam szantażem
> zobowiązania wobec eurokołchozu. To oznacza, że minister Czaputowicz
> zdradził interesy Rzeczpospolitej i MUSI odejść. Najlepiej natychmiast.

Doniesienie do Prokuratury Krajowej.

Minister Jacek Czaputowicz myśli, że wypełnimy przyszłe wyroki TSUE
wynikające z respektowania art.7.Pan Czaputowicz nie wie jeszcze jak
będą wyglądać te wyroki a już deklaruje, że nasz Kraj je wypełni. Jego
słowa świadczą o tym, że jest to człowiek starego, komunistycznego
systemu i uprawia politykę zagraniczną służącą tamtej haniebnej
przeszłości. Wywodzi się z tamtej starej komunistycznej ekipy rządzącej
i nie zmienił swoich zapatrywań politycznych. Pomimo tego iż
społeczeństwo nieomalże codziennie wyraża swoje niezadowolenie
z relacji z UE min. Czaputowicz twierdzi, że nasza przyszłość to tylko
UE i nie ma żadnej innej opcji. Pan Czaputowicz nie jest politykiem
umysłowo niezależnym a więc daje sobą manipulować i wobec tego jest
wrogim agentem. Jako wrogi agent nie tylko że nie może zajmować
stanowiska, które zajmuje ale powinien zostać skazany za szkodzenie Polsce.

LeoTar Gnostyk

3. Data: 2019-04-30 08:16:19

Od: Krzysztof <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> wrogim agentem. Jako wrogi agent nie tylko że nie może zajmować
> stanowiska, które zajmuje ale powinien zostać skazany za szkodzenie Polsce.

żródło rzeczpospolita:
https://www.rp.pl/Rzad-PiS/304299918-Jacek-Czaputowi
cz-Wypelnimy-wyroki-Luksemburga.html

4. Data: 2019-04-30 23:01:09

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> żródło rzeczpospolita:
> https://www.rp.pl/Rzad-PiS/304299918-Jacek-Czaputowi
cz-Wypelnimy-wyroki-Luksemburga.html

Nie pomylilem sie wybierajac te grupe. Bardzo odpowiada moim
zainteresowaniom i zawodowi. Czytajac co ciekawsze posty znajduje moja
dawne spostrzezenie o upadku wzglednie bezsilnosci polskiej psychiatrii.
Niestety pan Jerzy Zieba, ktory probowal jakos wspomoc medykow, ma -
jesli wierzyc mediom - ostatnio klopoty. Kto wam biedakom teraz pomoze?

Por. stopzet.org
--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

5. Data: 2019-05-02 01:34:42

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-30 23:01, silvio balconetti wrote:

> [...]
> Niestety pan Jerzy Zieba, ktory probowal jakos wspomoc medykow, ma -
> jesli wierzyc mediom - ostatnio klopoty. Kto wam biedakom teraz pomoze?

podobno ma być promocja na Zyklo_B?
Prawda li to?

6. Data: 2019-05-02 10:43:43

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 02.05.19 um 01:34 schrieb Ilona:

cz-Wypelnimy-wyroki-Luksemburga.html

> podobno ma być promocja na Zyklo_B?
> Prawda li to?

Takie cos jest u was na recepty czy prywatnie? U nas polecaja haldol
(haloperidol), pipamperon (dipiperon), neurocil lub atosil. Czy pomoga,
nie wiem.
--
saluto
Silvio Balconetti

7. Data: 2019-05-02 16:01:44

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-02 10:43, Silvio Balconetti wrote:

cz-Wypelnimy-wyroki-Luksemburga.html

> Takie cos jest u was na recepty czy prywatnie? U nas polecaja haldol
> (haloperidol), pipamperon (dipiperon), neurocil lub atosil. Czy pomoga,
> nie wiem.

"U Nas" przecież średniowiecze i zabobon.
Można jedynie liczyć na stare, sprawdzone metody.

Kobiety jako rozbijacze rodziny doskonałej.
Us congress hearing of maan alsaan Money laundry ???? ????????? ????? ??????? ????????? ??? ??????
Marianna...
Teoria krytyczna
Kultura lacinska na Notre Dame