salami, kindziuk, krakowska-czy mozna to mrozic, jak przechowywac?

1. Data: 2007-10-31 07:18:04

Temat: salami, kindziuk, krakowska-czy mozna to mrozic, jak przechowywac?
Od: "marcan" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam kilka kilo suchych wędlin (salami, kindziuk, krakowska). Mam dwa
pytania: czy można toto mrozić (lepiej w plasterkach czy w całości) i jak
długo można je przechowywać (można w lodówce? na etykiecie salami napisano
żeby przechowywać w temp. powyżej 10 stopni)?
Pozdrawiam
marcan

2. Data: 2007-10-31 08:19:00

Od: "Mag" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
mroziłam z powodzeniem kindziuk, w całości. Krakowską też.

pozdrawiam, Mag

3. Data: 2007-10-31 09:23:21

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marcan" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Mam kilka kilo suchych wędlin (salami, kindziuk, krakowska).

Przeslij :-) Wezme bezinteresownie kazda ilosc :-)

> Mam dwa pytania: czy można toto mrozić (lepiej w plasterkach czy w
> całości)
Ja mrozilem krakowska (ale w calosci) i byla dobra pozniej :-) yle ze w dosc
szczelnym opakowaniu (woreczku z jaknajmniejsza iloscia powietrza na ten
przyklad)

> [...]
napisano
> żeby przechowywać w temp. powyżej 10 stopni)?

To dojrzewajace wedliny, wiec...
ja przechowywalem do 4-rech tygodni (wlasnie w lodowce, nie zamrozone),
pozniej szybko zjadalem hehhe
za drogie zeby sie zmarnowaly :-)

4. Data: 2007-11-05 14:54:52

Od: Werreq <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

marcan pisze:
> [...]
> długo można je przechowywać (można w lodówce? na etykiecie salami napisano
> żeby przechowywać w temp. powyżej 10 stopni)?

ja mieszkam za granicą i mroże od ponad roku, mniamu po rozmozenia

nalewka z głogu
lamb' lettuce?
Fra!!!
Grzyby pyszne!