salatka Monti

1. Data: 2002-10-03 11:52:28

Temat: salatka Monti
Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

groszek
pieczarki krojone w slonej zalewie (bez cukru)
cebula (duzo ze 3-4 - mozna sparzyc)
por
jajka 4szt
fasola szparagowa gotowana na parze
pomidor (obrany ze skorki niestety)

pokroic w kosteczke, dodac majonezu kieleckiego (bez cukru) lub smietany
jogurtowej 9% (majonez smaczniejszy) lub jogurtu natturalnego (0%) ja nadal
obstaje przy majonezie, sol, pieprz, do sloiczka i na drugi dzien do
pracy!!!!!!!

To moje ostatnie odkrycie. Moja kolezanka z pracy schudla juz 3 kilo
(dokarmiam ja)
Ja ostatnio nic nie schudlam bo kocham "Pierota"
Nie bede zdradzac z czego sklada sie Pierot bo wykupicie wszystko i dla mnie
nic nie zostanie.:)))

Powiem jeszcze ze chleb nie jest potrzebny do niczego, wiec nie szukajcie po
sklepach zadnego chleba.. wymyslcie jakas nowa salatke i juz...
moja kolezanka chudnie!!! naprawde!

pozdrawiam wszystkich
Saman_tha

p.s. sorki ale mam dzis dobry humor :)

2. Data: 2002-10-03 12:02:52

Temat: Re: salatka Monti
Od: "m" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Saman_tha" napisała:

> [...]
> Ja ostatnio nic nie schudlam bo kocham "Pierota"
> Nie bede zdradzac z czego sklada sie Pierot bo wykupicie wszystko i dla

a Pierot to nie jest czasem ten batonik Wedla czy innego??????
:))))))))))
pozdr
magda

3. Data: 2002-10-03 12:07:22

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> a Pierot to nie jest czasem ten batonik Wedla czy innego??????
> :))))))))))
> pozdr
> magda

ciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

4. Data: 2002-10-03 12:24:26

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj ,
dzieki za przepis!!!oczywiscie wyprobuje.Ja jestem w ostatniej fazie prob
nad ciastem z maki pelnoziarnistej zytniej z jablkami.Wlasciwie juz upieklam
i prawie go nie ma..../nie sama zjadalam,nie nie/ale zeby opublikowac musze
zrobic jeszcze raz,by byc pewna ze wychodzi.Pozdrawiam serdecznie i cieszy
mnie twoj dobry humor.Hafsa

5. Data: 2002-10-04 14:03:20

Od: "em" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Saman_tha <s...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:anhash$lhd$...@n...tpi.pl...
> Ja ostatnio nic nie schudlam bo kocham "Pierota"

Saman_tho, wszystko w porządku, kiedy kobieta kocha mężczyznę, to od tego
może schudnąć, przytyć, nic nie przytyć - lub tak jak Ty - nic nie schudnąć.

> Nie bede zdradzac z czego sklada sie Pierot

Hmmm, chyba wszystkie chłopaki składają się z tego samego...

Pozdrawiam, em.

6. Data: 2002-10-08 11:16:27

Od: h...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Cześć
też usiłuję się odzywiać jak pan Montignac przykazał :o)
A sałatki bardzo lubię.
Co powiecie o takiej:
jajko
ogórek kiszony
por
groszek
jogo-majo

albo o takiej:
sledź marynowany
groszek
cebula
jajko
jogo-majo

Proszę o ocene specjalistek w tej dziedzinie :o)
POzdrawiam
Halina

7. Data: 2002-10-08 11:59:28

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> jajko
> ogórek kiszony
> por
> groszek
> jogo-majo
>
> albo o takiej:
> sledź marynowany
> groszek
> cebula
> jajko
> jogo-majo
>
> Proszę o ocene specjalistek w tej dziedzinie :o)

Nie jestem specjalistka, sama duzo pytam na grupie
ale jesli o mnie chodzi to nie wiem jaki sklad ma jogo-majo (???)
Wiem, ze majonez kielecki nie ma cukru...
zawsze tez mozna dodac jogurt naturalny lub smietane jogurtowa 9 % (cos
takiego znalazlam)
pozatym skladniki sa fajne
a sledzika to ja lubie z duza iloscia cebuli w oliwie z oliwek
Sledzik jest jak najbardziej wskazany!!!

Saman_tha

8. Data: 2002-10-14 09:48:27

Od: "Octavija" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie jestem specjalistka, sama duzo pytam na grupie
> ale jesli o mnie chodzi to nie wiem jaki sklad ma jogo-majo (???)
> Wiem, ze majonez kielecki nie ma cukru...

jogo-majo ma cukier, natomiast majonez kielecki posiada w swoim skladzie
musztarde...ta zazwyczaj jest z cukrem wiec chyba ten majonez rowniez nie
jest idealny ;-))

9. Data: 2002-10-14 11:48:40

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Octavija" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> jogo-majo ma cukier, natomiast majonez kielecki posiada w swoim skladzie
> musztarde...ta zazwyczaj jest z cukrem wiec chyba ten majonez rowniez nie
> jest idealny ;-))

Zrob majonez sama,nie zabiera to wiele czasu,a jestes pewna skladu,zrob tak
na jeden raz,tyle co do salatki.Przepis masz w ksiazce Rii Tumers.Pozdrawiam
Hafsa

10. Data: 2002-10-17 11:23:01

Od: "Michał S." <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak sie robi to jago - majo?