salatka, placki, tarta, tarta, babeczki

41. Data: 2007-10-14 07:44:53

Temat: Re: salatka, placki, tarta, tarta, babeczki
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena (gsk). pisze:
> Użytkownik "Magda" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> świeża, świeża. I ja robię wersję tylko z ananasem - z winogronami nie
> próbowałam. Jak mi się bardzo spieszy to kupuję do tej sałatki kurczaka z
> rożna.
> Pozdrawiam
> Teli.

Podejrzewam, że dobry/lepszy byłby wędzony filet z indyka.

--
XL wiosenna

42. Data: 2007-10-14 07:45:54

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda pisze:
> rodzicielka przyniosla cwiartke dyni swiezej ..spytalam sie" czy to znaczy ,
> zemam zrobic zupe z dyni teraz"? ma szczescie odpowiedziala, ze sama zrobi
> ;] bardzo dobrze gotuje , wiec teraz ja zjem cos, co ktos inny zrobil :)

Kup drugą ćwiartkę i zapiecz z masłem, śmietaną, cynamonem i cukrem.
Boska jako deser.

--
XL wiosenna

43. Data: 2007-10-14 07:57:54

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda napisał(a):
> jesli dojdzie nienaruszony i w calosci to mozecie wyslac :P

Przyjdzie w pakietach, bedziesz musiała sobie poskładać :-)

Stalker

44. Data: 2007-10-14 08:28:17

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Przyjdzie w pakietach, bedziesz musiała sobie poskładać :-)
>
> Stalker

Składkowy może być ;-P

--
XL wiosenna

45. Data: 2007-10-14 08:52:37

Od: "Księżniczka Telimena \(gsk\)." <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Podejrzewam, że dobry/lepszy byłby wędzony filet z indyka.

Nie bardzo mi pasuje, bo jednym z wiodących smaków tej sałatki jest właśnie
pieczony kurczak - dlatego dodaję przyprawę do kurczaka pieczonego.
Pozdrawiam
Teli.

46. Data: 2007-10-15 11:14:14

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda pisze:

> a wolni i z trojmiasta? :)

O, z trójmiasta, to mam fajnego kolegę i lubi dobrze zjeść;-)

--

Gosia

47. Data: 2007-10-15 11:26:01

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik napisał(a):

> O, z trójmiasta, to mam fajnego kolegę i lubi dobrze zjeść;-)

Gdyby cos z tego wyszło, byłby to wprost modelowy przypadek powiedzenia:
"Przez żołądek do serca mężczyzny" :-D

Stalker

48. Data: 2007-10-15 11:37:17

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Gdyby cos z tego wyszło, byłby to wprost modelowy przypadek powiedzenia:
> "Przez żołądek do serca mężczyzny" :-D

Chyba przez internet :-D

--
XL wiosenna