salatka, placki, tarta, tarta, babeczki

1. Data: 2007-10-13 17:07:41

Temat: salatka, placki, tarta, tarta, babeczki
Od: "Magda" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale sie nameczylam ;] Od czasu jak szukam pracy ( jakos 2 tygodnie),
tociaglesiedze w garach.Dzis zrobilam placki ziemniaczano marchewkowo
cebulowe tarte na duzych oczkach, tarte lotarynska ale z dodatkiem tunczyka,
ciasto francuskie z budyniem, babki kruche z kremem ajerkoniakowym i salatke
z kurczaka z selerem naciowym z curry. Trzeba szybko isc do pracy...

2. Data: 2007-10-13 17:10:03

Temat: Re: salatka, placki, tarta, tarta, babeczki
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda pisze:
> [...]
> ciasto francuskie z budyniem, babki kruche z kremem ajerkoniakowym i salatke
> z kurczaka z selerem naciowym z curry. Trzeba szybko isc do pracy...

Chyba mam to samo...
;-P

--
XL wiosenna

3. Data: 2007-10-13 17:13:41

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magda" <c...@w...pl> wrote in message
> [...]
salatke
> z kurczaka z selerem naciowym z curry. Trzeba szybko isc do pracy...

Roztyjesz chopa i grzebień mu zwiśnie...

5. Data: 2007-10-13 17:14:27

Od: "Magda" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ano nie mam chlopa :D (Takie marnotrawienie moich kulinarnych mozliwosci) :)

4. Data: 2007-10-13 17:14:27

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda pisze:
> Ano nie mam chlopa :D (Takie marnotrawienie moich kulinarnych mozliwosci) :)

To sama zjesz te wszystkie babeczki i tarty????

--
XL wiosenna

6. Data: 2007-10-13 17:18:40

Od: "Magda" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mama, siostra, dziadek, ojciec.
Połowy juz nie ma ;] Czlowiek siedzi tyle godzin a po godzinie nie ma nic..
no ale dobrze, ze imsmakuje

7. Data: 2007-10-13 17:32:37

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda pisze:
> Mama, siostra, dziadek, ojciec.
> Połowy juz nie ma ;] Czlowiek siedzi tyle godzin a po godzinie nie ma nic..
> no ale dobrze, ze imsmakuje

Chłop by Ci się przydał, jak nic :-)

--
XL wiosenna

8. Data: 2007-10-13 17:52:13

Od: "Magda" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

no wiem :P Ale teraz niełatwo o porzadnego chłopa :)

9. Data: 2007-10-13 18:06:55

Od: "Księżniczka Telimena \(gsk\)." <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Chłop by Ci się przydał, jak nic :-)

a i niejednemu chłopu by się Magda przydała. Może zamiast szukać pracy
powinna znaleźc własnie chłopa :)
Pozdrawiam
Teli.
Zapraszam na moje aukcje:
0561

10. Data: 2007-10-13 18:07:48

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 13 Oct 2007 19:07:41 +0200, "Magda" <c...@w...pl>
wrote:

> [...]
>ciasto francuskie z budyniem, babki kruche z kremem ajerkoniakowym i salatke
>z kurczaka z selerem naciowym z curry. Trzeba szybko isc do pracy...

Ja tam bym nie szla :)))))

trys
K.T. - starannie opakowana

ZEBRALISMY...