Harissa

1. Data: 2007-10-13 19:52:33

Temat: Harissa
Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

Co dobrego można zrobić z Harissą? Mam tego kilka puszek i zastanawiam się jak
to spożytkować, kuskus we wszelkiej postaci odpada, dla mnie to nie ma smaku i
ma dziwną formę... Może jakieś mięsko kurczak czy coś?

--
+ ' .-. .
, * ) )

2. Data: 2007-10-14 14:18:03

Temat: Re: Harissa
Od: "siliana ." <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

5 przepisow znajdziesz tu: http://puszkkka.spinacz.pl/index.php3

3. Data: 2007-10-15 07:44:59

Od: "Malgosia Kozicka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Kosmowski <k...@k...net> wrote:
> [...]
> zastanawiam się jak to spożytkować, kuskus we wszelkiej postaci
> odpada, dla mnie to nie ma smaku i ma dziwną formę... Może jakieś

http://www.bbcgoodfood.com/content/recipes/
Wrzuć tu hasło i wyskoczy trochę przepisów. Ostrzegam, że tych nie
sprawdzałam, ale stronę polecam :)

M.K.

4. Data: 2007-10-18 19:51:27

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Malgosia Kozicka <m...@g...pl> wrote:

> http://www.bbcgoodfood.com/content/recipes/ Wrzuć tu hasło i wyskoczy trochę
> przepisów. Ostrzegam, że tych nie sprawdzałam, ale stronę polecam :)

O ten fajny:
http://www.bbcgoodfood.com/recipes/1490/spicy-lamb-w
ith-chickpeas.jsp

I wygląda na prosty. Pytanie tylko jakie mięso jest zbliżone do baraniny? Bo
nie wiem czy mi się uda jutro dostać... Wołowina?

--
+ ' .-. .
, * ) )

salatka, placki, tarta, tarta, babeczki