salatka serowa

1. Data: 2004-04-25 21:14:55

Temat: salatka serowa
Od: "remik" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze mi ktos podrzucic jakis dobry przepis? Jka w temacie, tylko jedno
zastrzezenie: zeby byla bez orzechow wloskich. Moze jakis zamiennik dajacy
podobne doznania smakowe?

Dzieki z gory
Magda

1. Data: 2004-04-25 22:05:34

Temat: Re: salatka serowa
Od: "Leszek Goren" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem czy ci przypadnie do gustu...

ser żółty starty na grubej tarce, ananas pokrojony w kostki, majonez i
czosnek - duzo czosnku - 6 a moze i 8 ząbków.

proporcje sera i ananasa raczej równe. bez czosnku nie będzie dobre.
smacznego

1. Data: 2004-04-26 09:29:51

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "remik" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Moze jakis zamiennik dajacy
> podobne doznania smakowe?

surowy kalafior

Adiola

1. Data: 2004-04-26 15:03:33

Od: "Krecia" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Goren" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czosnek - duzo czosnku - 6 a moze i 8 ząbków.
>
> proporcje sera i ananasa raczej równe. bez czosnku nie będzie dobre.

Niektórzy dodają jeszcze kukurydzę z puszki, ale ja wolę bez...

K :))

1. Data: 2004-04-26 17:01:05

Od: "Magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czosnek - duzo czosnku - 6 a moze i 8 ząbków.
>
> proporcje sera i ananasa raczej równe. bez czosnku nie będzie dobre.

Smakowicie mi to wyglada. Sprobuje!
Magda

1. Data: 2004-04-26 18:59:29

Od: "Dafi" <axau@_nospam_.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czosnek - duzo czosnku - 6 a moze i 8 ząbków.
>
> proporcje sera i ananasa raczej równe. bez czosnku nie będzie dobre.

Ja jadlem taka salatke czosnkowo-serowa z rodzynkami.
Ser byl krojony w kostke.
Czy ananas tam tez byl teraz sie zastanawiam.
Ale smakowac mi bardzo smakowalo. :-)
(Slyszalem jednym uchem ze majonez wymieszala gospodyni troche ze smietana)

Dafi

mięso na soli...?
buritos
Turecka pizza Pide
przepis na krem do tortu pilnie potrzebny!!
Sparzenie maku?