saltka do gilla?

1. Data: 2005-06-24 10:53:40

Temat: saltka do gilla?
Od: "k...@f...onet.pl" <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej
jutro znajomi zwla mi sie na grila, fajnie bedzie na pewno, oczywiści
nie skończy sie na kiełbaskach ;-) Do grila robie zawsze gościom jakies
sałatki. W porzednim sezonie wcinali i nic innego nie chcili tylko
ziemniaczaną (ugotowane ziemniaki w musndurakch, obranie i pokrojone z
cebula w sosie majonezowo-smietonowo-czosnkowym).
W tym roku poza tym oczywiscie mysle o pomiesznaniu ugotowanych burakow
z cebula i oliwa.
No i moze Wy macie jakis nie zakompliwoany i fajny pomysla na ciakwa
salatke do roznych mięsek...?
Kleju

2. Data: 2005-06-24 11:36:19

Temat: Re: saltka do gilla?
Od: "kaska" <t...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i moze Wy macie jakis nie zakompliwoany i fajny pomysla na ciakwa
> salatke do roznych mięsek...?
> Kleju

2 ogorki swieze
pęczek rzodkiewki
2 ogorki konserwowe
pol peczka koperku
peczek szczypiorku
100g jogurtu
1 lyżka majonezu
opakowanie fety (200g)
Warzywka pokroic dosc drobno, ziola posiekac (mozna dodac innych ziol -
melisa, mieta, bazylia tez sie dobrze komponuja), fete pokroic w kostke,
wymieszac z jogurtem i majonezem Podawac najlepiej chlodne z lodowki
Ostatnio znika mi w tempie strasznym
Kaska

3. Data: 2005-06-24 11:36:20

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Było kiedyś na grupie, wypróbowałam, całkiem dobre.
Brokuły ugotowane na pół - twardo, feta, sos majonezowo-jogurtowy z
czosnkiem i pieprzem.
Polecam!

Pozdr. Ewa

4. Data: 2005-06-24 13:37:14

Od: "Przemodar" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@f...onet.pl> sałatkował:

Z grilla od lat robię głównie żeberka wieprzowe i ewent. dla pań lżjesze
mięsko - drób. Sałatka zawsze jest dodatkiem, który nie powinien zabijać
smaku mięsa. Hołduję zasadzie, że najprostsze jest najlepsze: pomidor w
kostkę, troszkę ogórka, cebula, sól, pieprz, oliwa. Koniec. Goście w
zasadzie nie mają czasu chwalić, bo kto gada, temu ostatki zostają :-)

"Powiedziałem i ukoiłem sumienie..."

5. Data: 2005-06-25 12:17:36

Temat: Re: Re: saltka do gilla?
Od: "MarchEf" <e...@w...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja mama robi do kielbasy z grilla bardzo prosta salatke:
pomidor, ogorek, cebula. wymieszac, popieprzyc, odstawic na chwile.
Mozna by powiedziec ze salatka wrecz prymitywna ale swietnie sie
komponuje :)
pozdr
MarchEf

6. Data: 2005-06-26 11:53:22

Od: scoo <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hello
u nas zawsze króluje sałatka z sałaty lodowej, czosnku (drobno
ciachciachciach, nie przez praskę!!!!), oregano oliwy i octu balsamicznego
ew. mod1: ogórek kiszony
ew. mod2: uprażone na patelni ziarna słonecznika
musowo masa pieruszki zielonej !!!!
a sałatę targać nie kroić
no i przed podaniem niech posiedzi w lodówce

pzdr, scoo

sos pieprzowy
Ogórkowa...
do użytkowników robotów kuchennych?