Przepisy wegetariankie -Quesadilia

1. Data: 2005-06-24 17:42:05

Temat: Przepisy wegetariankie -Quesadilia
Od: "Arielka" <a...@y...ca> szukaj wiadomości tego autora

Quesadilia wegetarianka i inne:

http://viva.wp.pl/kat,24199,wid,7212166,wiadomosc.ht
ml

2. Data: 2005-06-24 18:13:59

Temat: Re: Przepisy wegetariankie -Quesadilia
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <w...@r...com>,
"Arielka" <a...@y...ca> wrote:

> http://viva.wp.pl/kat,24199,wid,7212166,wiadomosc.ht
ml

Typowo meksykańskie dodatki -- mozarella i cheddar. ;-)

Władysław

3. Data: 2005-06-24 20:02:21

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Moze salvadorskie...

pierz
K.T. - starannie opakowana

4. Data: 2005-06-24 20:03:09

Od: "eM eL" <badbatz99@hotmailCUT_THIS_OUT.com> szukaj wiadomości tego autora

"Arielka" <a...@y...ca> wrote in message
> Quesadilia wegetarianka i inne:

Moze quesadilla ..?

5. Data: 2005-06-24 20:28:51

Od: "eM eL" <badbatz99@hotmailCUT_THIS_OUT.com> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> wrote in message

> Moze salvadorskie...

Quesadilla to wytwor jedzony pod wieloma postaciami w calej ameryce lacinskiej - wiec

nic w tym specyficznie nie ma z Salvadoru. Tortilla z farszem byla popularna w
czasach prekolumbijskich ale poniewaz indianie nie hodowali bydla domowego a wiec nie

mieli sera a, sama quesadilla to wytwor krzyzowek kultur kulinarnych najezdzcow i
pokonanych.

A kombinacja mozzarella/cheddar to akurat dobry zamiennik smakowy pewnego sera
niepasteryzowanego, ktorego poza krajami am. latynoskiej kupic sie nie da.

6. Data: 2005-06-24 20:53:06

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 24 Jun 2005 20:28:51 GMT, "eM eL"
<badbatz99@hotmailCUT_THIS_OUT.com> wrote:

> [...]
>niepasteryzowanego, ktorego poza krajami am. latynoskiej kupic sie nie da.

No przeciez napisalam "moze"...moglam napisac "moze salvadorska,
moze nikaraguanska...etc etc", nie chcialo mi sie a teraz wyszlo,
z emusze :PPP

Pierz, co by tam jeszcze dodal parmezanu
K.T. - starannie opakowana

saltka do gilla?
sos pieprzowy
Ogórkowa...