samobójstwo - dlaczego?

1. Data: 2000-01-06 13:36:05

Temat: Odp: samobójstwo - dlaczego?
Od: "qkla" <q...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

A tak wogle, to szkoda. Bardzo bardzo lubilem Tomka Beksińskiego. Zrobil
mnowstwo zajebistych rzeczy na ty swiecie. Chcialbym to uczcic minuta ciszy.
qkla

Użytkownik Machalas <w...@f...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:qKoc4.16158$N...@n...tpnet.pl...
: Powitał.
:
: Ostatnio zrobiło się glośno o Tomaszu Beksińskim, który popełnil
samobójstwo
: 24.12.99
: To skłoniło mnie do takiej refleksji - dlaczego ludzie, ktorzy są znani,
: mają kasę, fanów, są autorytetem dla innych itd... , NAGLE odchodzą z tego
: świata na wlasne życzenie.
: aktorzy - M.Monroe, muzycy - J.Joplin, K. Cobain, dziennikarze - Beksiński
: (przyklady pierwsze z brzegu). O co chodzi?
:
: Machalas
:
:

1. Data: 2000-01-15 20:42:56

Temat: Re: samobójstwo - dlaczego?
Od: "skuter" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
napisał:qKoc4.16158$N...@n...tpnet.pl...
> Powitał.
>
> Ostatnio zrobiło się glośno o Tomaszu Beksińskim, który popełnil

dlaczego dziwicie się komus kto popełnił samobójstwo
a co was trzyma przy życiu?????????????
zazdroszczę mu ze się odważył

1. Data: 2000-01-16 21:39:51

Od: "Kubuś Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

skuter napisał(a) w wiadomości: <85qmgv$ecd$2@h1.uw.edu.pl>...

>a co was trzyma przy życiu?????????????
>zazdroszczę mu ze się odważył

Boze swiety, czy na tej grupie sami kandydaci na samobojcow, ex-samobojcy,
aktualni samobojcy (zombi?)?
Czy nazwa tej grupy przyciaga w jakis dziwny sposob wlasnie takie osoby? Czy
maja podswiadoma nadzieje, ze ktos w cudowny sposob poda im przepis na
zycie?
Ze unikna tego, co jest sensem zycia - *walki* ?
Nic_z_tego_moi_kochani_!
Trzeba sie brac za bary z zyciem, inaczej zginiecie naprawde.
A jesli myslicie, ze zycie to powinna byc bajka........
Tez bym tak chciala.
Wasz Kubus Fatalista
Bozena

1. Data: 2000-01-16 22:53:17

Od: phenomen <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

>dlaczego dziwicie się komus kto popełnił samobójstwo

dlaczego dziwisz sie komus kto sie dziwi ?

>a co was trzyma przy życiu?????????????

nic, ale co to ma do rzeczy ?

>zazdroszczę mu ze się odważył

nie zazdroszcze Ci wiec ;)

_ ___ __ ___ __ _ _ __ ___ _ ____ __ _
"Czysto logiczne rozumowanie nie da
nam zadnej wiedzy o realnym swiecie..."
-ajnsztajn

1. Data: 2000-01-17 13:20:39

Od: Kenneth McCoy <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kubuś Fatalista" wrote:
> Boze swiety, czy na tej grupie sami kandydaci na samobojcow, ex-samobojcy,
> aktualni samobojcy (zombi?)?

tez to zauwazylem. A od kilku dni pojawilem sie jako nastepny -
przyszly.
Jak mnie trafi ktoregos dnia i bede w dolku, a uslysze cos na swoj
temat, to poczytacie o mnie w gazetach...

> Czy nazwa tej grupy przyciaga w jakis dziwny sposob wlasnie takie osoby? Czy
> maja podswiadoma nadzieje, ze ktos w cudowny sposob poda im przepis na
> zycie?

Oczywiscie. Na talerzu...

> Ze unikna tego, co jest sensem zycia - *walki* ?

...bo samemu sie juz nie chce walczyc z przeciwnosciami losu.
A prawda jest taka:

NIE MA ZMILUJ SIE.
Albo walczymy do konca, albo sobie sami kopiemy dolek.
[wulgaryzm on]
Ale ile do jasnej cholery mozna walczyc z trzema "sympatykami" w jednym
domu ?
Przy kazdej okazji ponizajac innego ? Ile ? Rok, dwa ? Pięć ?!
Nie ma sensu bo za kazdym razem kiedy zrobisz cos dobrego w jednej
kwestii i tak uslyszysz ze w innej jestes do duszy...
{off]

Wiec prawda jest tez i inna: Zycie to jak srajtasma. Im szybciej ja
przerwiesz, tym szybciej przestaniesz podcierac tylki innym.

> Nic_z_tego_moi_kochani_!
> Trzeba sie brac za bary z zyciem, inaczej zginiecie naprawde.
> A jesli myslicie, ze zycie to powinna byc bajka........
> Tez bym tak chciala.

Bez przesady... :/
Bajka ? Nigdy nie marzylem o bajce, ale sadzilem ze rodzina powinna
pomagac a nie tylko zadac wiecej. Dasz im palec a urwa leb. Podasz dlon
komus w rodzinie, a ten ci ja odgryzie samemu tonac.

Ide...

> Wasz Kubus Fatalista
> Bozena

Pzdr. - Kamikadze !!! - Boski wiatr...
--
Kenneth McCoy (ZOP) stdkmc+1 advkmc+1
< Tekst tygodnia >

1. Data: 2000-01-18 18:36:16

Od: "Kubuś Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kenneth McCoy napisał(a) w wiadomości: <3...@f...onet.pl>...
A od kilku dni pojawilem sie jako nastepny -
>przyszly.

Moze najpierw pogadamy?

ale sadzilem ze rodzina powinna
>pomagac a nie tylko zadac wiecej. Dasz im palec a urwa leb. Podasz dlon
>komus w rodzinie, a ten ci ja odgryzie samemu tonac.
>
>Ide...

Poczekaj!
A z ta rodzina.....
Nie Ty pierwszy i nie Ty ostatni sie przejechales!
Rodzina wbrew ogolnym oczekiwaniom, wcale nie musi byc punktem podparcia.
Zawiodles sie na nich?
Ale oni TEZ_na _Tobie_sie _zawiedli.
Widzisz ta zaleznosc? Oni sa INNI.
Ty jestes INNY. Nic sie na to czasami nie poradzi. I nie o to wcale chodzi,
zebyscie jednymi oczami ogladali swiat.
Mozecie sie tolerowac. To czasami wystarczy.
A czasami trzeba sobie powiedziec ".trudno, ja mam zupelnie inny
swiatopoglad, .....trudno oni nie musza sie ze mna zgadzac,...... trudno ja
nie bede sie z nimi zgadzal. Ale bede zyl tak jak potrafie , wierzac, ze
moja wola zycia i moje widzenie swiata, to jest wlasnie to, co da mi
szczescie, co jest zgodne z moimi pogladami .......i nie musi sie na to
zgadzac moja rodzina."
Rozumiesz?
Jesli chcesz pogadac , mozesz do mnie napisac na priva.
Bozena
Kubus Fatalista.

1. Data: 2000-01-23 11:37:53

Od: "Tomasz Jędralski" <T...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Machalas napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>aktorzy - M.Monroe, muzycy - J.Joplin, K. Cobain, dziennikarze - Beksiński
>(przyklady pierwsze z brzegu). O co chodzi?

Witam . Wpadłem na Twojego posta to odpiszę ;) . BTW , ale żeś rzucił
thread - tona odpowiedzi ;) . Chciałem napisać , że :

1. Co do M.M. i K.C. to ich zejścia nie są do końca wyjaśnione . Wielu ( i
to nie bezpodstawnie ) uważa , że ktoś im pomógł . Tak samo jak są tacy ,
którzy sądzą że za zabójstwem Johna Lennona stoi FBI / CIA .

2. Wśród swoich znajomych ( co tu dużo mówić - małego ich grona ,
niestety ) mam opinię artysty . Owszem , sztuka jest moim żywiołem , mam
naturę romantyka . Uważają mnie za odmieńca , ponieważ rzadko moje reakcje
pokrywają się z ich reakcjami . Już parę razy miałem myśli samobójcze , ale
po prostu nie miałem odwagi na ten drastyczny krok . Może to głupie , ale
boję się śmierci i nie spieszno mi do niej . Mam nadzieję , że po
wypowiedzeniu tych słów nie spotka mnie to co spotkało Johna Lennona , który
w wywiadzie stwierdził :
- ' Mam nadzieję , że jeszcze długo pożyję ' , a kilka godzin później był
już martwy ;( . Cóż za gorzka ironia losu ;( .

Zespół The Who śpiewał : ' ... hope I die before get old ... ' , ale z
drugiej strony Keith ' Mr Rock'N'Roll ' Richards stwierdził , że starzenie
się to fascynujący proces . Ja chyba nie mam zdania ...

Pozdrawiam ! Tomasz ' Tommy ' Jędralski
www.deja.com/~lennon ( UK ) ; www.deja.com/~lennon_poland ( PL )
' Everybody seems to think I'm lazy . I don't mind , I think they're crazy .
Runnin' everywhere at such a speed , till they find there's no need . ' -
John Lennon

Re: Znaki zodiaku...
o przyczynach działania
Re: Holandia, a eutanazja [1996] (bylo: marycha)
samotność
Re: Urodziny...