sauna

1. Data: 2005-03-04 11:53:59

Temat: sauna
Od: "szymon" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich
Mam pytanko, czy czeste przebywanie w saunie moze miec negatywny wplyw na
zdrowie mezczyzny?
--
Corolla 1.4
gg#5203385

2. Data: 2005-03-04 22:03:18

Temat: Re: sauna
Od: zawada <s...@b...c> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik szymon napisał:

> Witam wszystkich
> Mam pytanko, czy czeste przebywanie w saunie moze miec negatywny wplyw na
> zdrowie mezczyzny?
zależy jak częste...
Bo jeśli przesiadujesz w saunie codziennie po 2 godziny to mogę cię
zapewnić że niedługo twoje serce będzie chore :]

3. Data: 2005-03-06 09:45:27

Od: "Szachysta" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanko, czy czeste przebywanie w saunie moze miec negatywny wplyw na
> zdrowie mezczyzny?

Dlaczego akurat mezczyzny?
Jesli chodzi Ci o plodnosc to w czasie przebywania w saunie Twoje plemniki
ulegaja trwalemu uszkodzeniu, dzieki czemu przez kolejne kilka godzin jestes
bezplodny... Ale nie polecam sauny jako sposobu na unikniecie ciazy...
zawsze jakis Shwarzeneger moze sie uchowac. :)

pozdro
Szachysta

4. Data: 2005-03-07 00:10:29

Od: "Włodek Mróz" <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zawada" <s...@b...c> napisał w wiadomości

> Bo jeśli przesiadujesz w saunie codziennie po 2 godziny to mogę cię
> zapewnić że niedługo twoje serce będzie chore :]

ta odpowiedź brzmi autorytatywnie
ale mam obiekcję, co do wartości.
Przede wszystkim trudno wysiedzić przez 2 godziny w saunie (w suchej saunie,
bo taka jest najbardziej rozpowszechniona)
Moje saunowanie polega na 3 krtonym wejsciu
1. 15 minut (po czym tyle samo trwa chłodzenie, łącznei z polewaniem obficie
zimną wodą głowy)
2. Circa 10 minut
3. Koło 7 czasem krócej.
Uprawiam to od lat a mam przerosiniętą lewą komorę serca.
Nie stwierdzono w badaniu echo powiększania się, natomiast uodporniłem się
na infekce
Mysle, ze zbyt duzo złych mitów narodziło się (pewnie z tych uszkodzonych
plemników :) ) wokół sauny.

Co myślicie o Lux-Med lub Opiece Medycznej przez PZU?
Pytania a propo wyrostka robaczkowego
repozycja krążka m. kręgowego- jak??
Concor i stopniowe odstawianie leku
stale odczuwane zimno - gdzie lezy przyczyna