schnace jalowce w Kalifornii, ratunku !

31. Data: 2001-04-05 15:06:53

Temat: Re: biodynamika
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy <0...@m...pl> wrote in message
news:9ah5ch$kjk$1@sunsite.icm.edu.pl...
> Czyli jakie? Twarde, spoiste, gęste czy też lepkie?
Spojne.

> Tylko dwa??? A cóż to znaczy wobec nieskończoności?
Nic. Mozna i tak jak u Strugackich w "Poniedzialku": w Katedrze
Wiedzy Absolutnej nikt nic nie robil, bo cokolwiek poznamy,
w stosunku do wiedzy absolutnej to nic :-)

Pozdrowienia,
Michal

32. Data: 2001-04-05 16:59:52

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@m...iupui.edu> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9ai0d0$824$...@h...iupui.edu...
> Jerzy <0...@m...pl> wrote in message
> Spojne.
Aaaa, teraz wiem co chciałeś powiedzieć, że też na to nie wpadłem ;-0

> Nic. Mozna i tak jak u Strugackich w "Poniedzialku": w Katedrze
> Wiedzy Absolutnej nikt nic nie robil, bo cokolwiek poznamy,
> w stosunku do wiedzy absolutnej to nic :-)
Sekundę, zmierzasz nie w tę stronę. Nie na darmo zacytowałem przysłowie.
Mądrości takie nie biorą się z powietrza a z wieloletnich obserwacji
otoczenia. Nie namawiam cię, żebyś wierzył w gusła tylko proszę, zajrzyj
do Encyclopedia of Science and Technology McGrow-Hilla a może zmienisz
zdanie nt. wpływu Księżyca na WODĘ na Ziemi.
Swoją drogą wczoraj było w Wawie b. ciepło, niemalże lato ale jak
widziałem zachodzące na czerwono słońce to wiedziałem, że będzie dziś
padać i że będzie zimno.
Pozdr. Jerzy

33. Data: 2001-04-05 17:47:03

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy <0...@m...pl> wrote in message
> Nie namawiam cię, żebyś wierzył w gusła tylko proszę, zajrzyj
> do Encyclopedia of Science and Technology McGrow-Hilla a może zmienisz
> zdanie nt. wpływu Księżyca na WODĘ na Ziemi.

Niewatpliwie ma wplyw na plywy oceaniczne, moze miec wplyw
na wode w inny sposob. Ale ustalajac terminy na przyklad ciecia
roslin, dajmy na to koszenia trawy, ja bym raczej kierowal sie
obserwacjami jak to wyglada w naturze. A ciecie trawy jest
odpowiednikiem pasienia sie zwierzat, a te cholery sa glodne
niezaleznie od fazy ksiezyca! :-)

> Swoją drogą wczoraj było w Wawie b. ciepło, niemalże lato ale jak
> widziałem zachodzące na czerwono słońce to wiedziałem, że będzie dziś
> padać i że będzie zimno.

Akurat czerwony zachod slonca wedlug madrosci ludowych
(w wersji, jaka ja znam od lat) zwiastuje wiatr. I obserwacje to
potwierdzaja. Co ciekawsze, zane jest wyjasnienie. Pogoda
na ogol idzie od zachodu (w naszej strefie), a wiatry wzbijaja
w powietrze duzo pylu, ktory powosuje zmiane koloru nieba
nad horyzontem.

Ja nie neguje mozliwosci wplywow kosmicznych. Ale wybieram
sceptycyzm, poniewaz widzialem juz troche teorii podobnego
typu i zdaje sobie sprawe, ze czesto tezy sensowne sa
pomieszane z bezsensownymi. Tak samo odnosze sie
zreszta do "nauk" typu medycyna.

A poza tym jestem leniwy :-)

Pozdrowienia,
Michal

*****************************
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/

34. Data: 2001-04-05 22:41:13

Temat: Re: schnace jalowce w Kalifornii, ratunku !
Od: mirka <m...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:

> Użytkownik mirka <m...@a...com> w wiadomooci do grup
> dyskusyjnych napisał:3...@a...com...
> wystawe
> Mozesz napisac cos wiecej na ten temat? albo podaj link.
> pozdr. Jerzy

Opisac to trudno, odpowiednia web page rowniez nie pokazuje samej ekspozycji
tylko anons
np.
http://www.dmgworldmedia.com/consumer-exhibitions/de
fault.asp?sectorid=261&eventid=108

w wiekszych metropoliach odbywaja sie sezonowo targi 'wszystko do ogrodu'
polaczone z pieknymi ekspozycjami wlacznie z roslinami, fontannami, terakota,
itd. Wspaniala okazja na podpatrzenie pomyslow i zebranie informacji o
firmach oferujacych uslugi.

Dziekuje wszystkim za podpowiedzi, poszperalam na Internecie i okazalo sie ze
mam w okolicy dobre miejsce diagnozujace chore rosliny: klinika przy ogrodzie
botanicznym Uniwersytetu Berkeley, robia to w pierwsza sobote miesiaca czyli
w najblizsza.
Jest tez web page poswiecona ogrodniczeniu w okolicy SF:
http://www.gardens.com/

mirka
==

35. Data: 2001-04-08 07:29:02

Od: "Krzysztof Marusinski" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Klient - rzeczoznawcyap - info" <i...@r...com.pl>
napisal w
> Raczej nie. Znaczy, dzialanie pewnie takie same, ale nazwy moga byc
> inne. Obejrzyj, jakie dzialanie ma ten Twoj preparat, powinien miec na
> owady ssace i gryzace.

Na przedziorki, preparat taki nie wystarczy.
Powinien byc przedziorkobójczy.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

36. Data: 2001-04-08 17:52:17

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> napisał w
wiadomości news:nRNy6.222
Na przyklad truskawki
> bede zbieral wtedy, kiedy beda dojrzale i w miare moznosci
> kiedy swieci slonce, niezaleznie od fazy ksiezyca i stanu
> innych rytmow kosmicznych :-)

Brawo! Mało jest osób, które
decydują się na ujawnienie swojego niemodnego stosunku do spraw jak w
temacie.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

37. Data: 2001-07-01 22:34:03

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Marusinski <o...@t...jest.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9aqal0$g03$...@n...tpi.pl...
> Na przedziorki, preparat taki nie wystarczy.
> Powinien byc przedziorkobójczy.
> :-) http://ogrod.to.jest.to
Czyli wystarczy, że zabija? Nie ważne kogo?
pozdr. Jerzy

Brzoskwinia
Podkładka czereśni
Oczko wodne