schodzenie paznokci

1. Data: 2003-12-04 07:53:52

Temat: schodzenie paznokci
Od: "Ba" <B...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Jaka może być przyczyna schodzenia paznokci u nóg?
Zdarzyło się to dwa razy. Najpierw pojawiła się poprzeczna biała kreska,
potem zbielał cały paznokieć, zaczął się ruszać i po jakimś czasie zszedł.
Grzybica wykluczona, nie było stłuczenia ani ciasnych butów.
Czy mogą być jakieś powiązania z chorobą stawów?
Z góry dziękuję za odpowiedź.

2. Data: 2003-12-04 13:59:55

Temat: Re: schodzenie paznokci
Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Mnie schodza panokcie zimą, bo mam zabużenia krązenia w palcach - biorę leki
ale nic nie pomaga. Narzekasz może na zime ręce?
pozdr
agatka
Użytkownik "Ba" <B...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Grzybica wykluczona, nie było stłuczenia ani ciasnych butów.
> Czy mogą być jakieś powiązania z chorobą stawów?

Nerwo bóle
pacjenci z łapanki
Opis zdjęcia RTG
Bronchiolitis obliterans - bliższe informacje
oczy+okulary