sciaga

1. Data: 2000-06-06 12:03:07

Temat: sciaga
Od: loete <s...@l...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

najlepsz jest na rece

1. Data: 2000-06-06 16:03:43

Temat: Re: sciaga
Od: AlexPP <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 06 Jun 2000 14:03:07 +0200, loete <s...@l...gliwice.pl>
napisał(a):

>najlepsz jest na rece

No i aż na politechnikę trzeba było iść, żeby dojść do takich
wniosków?

--
.AlexPP mailto:a...@g...pl ICQ# 63156896
-------------

1. Data: 2000-06-07 07:32:37

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AlexPP <a...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:5...@4...com..
.

> No i aż na politechnikę trzeba było iść, żeby dojść do takich
> wniosków?

A z moich (politechnicznych ;) doswiadczen wynika, ze najlepsza jest w
formie pobazgranej kartki udajacej brudnopis.

Jader

1. Data: 2000-06-07 09:17:44

Od: Slawomir Szczyrba <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

INN podsunął mi oto list od osoby podpisującej się "Jader":

> A z moich (politechnicznych ;) doswiadczen wynika, ze najlepsza jest w
> formie pobazgranej kartki udajacej brudnopis.

Formatu zbliżonego do A5-A4.
Widzę, że stosowaliśmy podobne metody :)

> Jader

Sławek
--
________
_/ __/ __/ Revolutionary: Disk drives go round and round.

1. Data: 2000-06-07 11:52:40

Od: "Anna Kłosowska" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Formatu zbliżonego do A5-A4.
> Widzę, że stosowaliśmy podobne metody :)

Tak... i czlowiek sie nie stresuje czytajac ukradkiem malutkie literki :)
To dziala zawsze :)
Szkoda ze przeoczylam poczatek tej dyskusji i nie wiem co to ma do kuchni ;)

> Sławek

Ann

1. Data: 2000-06-07 12:18:23

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna Kłosowska <a...@a...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:393e378c$...@n...astercity.net...

> [...]
> To dziala zawsze :)
> Szkoda ze przeoczylam poczatek tej dyskusji i nie wiem co to ma do kuchni

Nie martw się, tu nie było kuchennego początku ...
Ania K.

1. Data: 2000-06-07 13:39:22

Temat: Odp: sciaga
Od: "Joanna" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie po to jest to grupa dyskusyjna pl.rec.kuchnia, zeby dzielic sie
wlasnymi, bzdurnymi uwazam, spotrzezeniami na temat jakiejs sciagi. Piszcie
sobie na priv do woli takie brednie, jak nie macie kuchennych tematow.
Joanna

Re: Truskawki z biszkoptem
Truskawki z biszkoptem
RE: zmijówka