Jak zrobić sos koperkowy ?

1. Data: 2000-06-06 12:07:56

Temat: Jak zrobić sos koperkowy ?
Od: w...@u...com.pl szukaj wiadomości tego autora

Mam taka ochote na mlode ziemniaki z sosem koperkowym...tylko jak go zrobić
?

Pozdrawiam,
Gosia

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

1. Data: 2000-06-06 14:50:52

Temat: Re: Jak zrobić sos koperkowy ?
Od: Wojtek Maj <w...@s...pekao.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

w...@u...com.pl wrote:

> [...]
> Gosia
>
> --
> Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia

Ja to zwykle robiłem tak: najpierw baza:
wywar w garnku (może być warzywny może być mięsny) zasmażka rozprowadzona
wywarem do średnio gęstej postaci. Do tego dość sporo (ale to rzecz gustu)
koperku. Postawić na gaz na chwilkę do zawrzenia wymieszać i ... już. Doprawic
(sól, pieprz) do smaku.
Może to niejest sos koperkowy klasyczny, ale za to prosty i szybki w wykonaniu.

W. Maj

1. Data: 2000-06-07 04:45:13

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Wojtek Maj <w...@s...pekao.com.pl> wrote:

> [...]
> chwilkę do zawrzenia wymieszać i ... już. Doprawic (sól, pieprz) do smaku.
> Może to niejest sos koperkowy klasyczny, ale za to prosty i szybki w

Klasyczny, jak najbardziej klasyczny! Ja dodaje jeszce smietane -- taka
kwasnawa.

Wladyslaw

1. Data: 2000-06-07 09:21:18

Temat: Odp: Jak zrobic sos koperkowy ?
Od: "Marcin Sobon" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Wladyslaw Los" <w...@t...com.pl> napisal w wiadomosci

> Klasyczny, jak najbardziej klasyczny! Ja dodaje jeszce smietane -- taka
> kwasnawa.

Ja dodaje jeszcze lyzke dobrego octu z bialego wina. A jeszcze inni
rozprowadzaja taki sos surowym zóltkiem.

Suoniu

1. Data: 2000-06-07 14:38:02

Temat: Odp: Jak zrobić sos koperkowy ?
Od: "Ilcia" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

2 łyżki masła stopić w rondlu, dodać nieco ponad 1 szklankę mleka ciepłego,
przyprawić solą, białym pieprzem i odrobiną jarzynki (vegeta,
warzywko,itp.) - tu uważać na ilość soli! Pogotwać ze 2 minutki i dodać (już
bez gotowania) pęczek pokrojonego koperku.

Iza

Użytkownik <w...@u...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:OF8C4412AD.6A505718-ON412568F6.00296E65@upgr
eat.com.pl...

1. Data: 2000-06-08 05:35:18

Od: "Janusz Danak" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ilcia <n...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:e7t%4.9683$q...@n...tpnet.pl...
> [...]
(już
> bez gotowania) pęczek pokrojonego koperku.

Cosik rzadki ten sosik wyjdzie.

Janusz
ICQ: 31950147
d...@p...fm

1. Data: 2000-06-08 10:32:42

Od: "Ilcia" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Bo zapomniałam dopisać żeby lekko zagęścić mąką (1 łyżeczka).

1. Data: 2000-06-08 15:49:56

Temat: Re: Jak zrobic sos koperkowy ?
Od: "Danka" <d...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jeszcze inni rozprowadzaja taki sos surowym zóltkiem.
tak, cale jajko roztrzepac i wymieszac z sosem i zagotowac
pycha :)
Danka

sciaga
Re: Truskawki z biszkoptem