ścieżka

11. Data: 2003-10-04 17:57:58

Temat: Odp: ścieżka
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik T.W. <t...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bln18f$77m$...@a...news.tpi.pl...

> No jak to?
> W trawniku zawsze są chwasty, czyż nie?
>
> Pozdrawiam
> Ewa + koniczyna
Koniczyna chwastem??? Toż to sa bardzo ładne kwiaty :-))
Pozdrawiam :-)
Janusz

12. Data: 2003-10-04 18:39:57

Temat: Re: ścieżka
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

13. Data: 2003-10-04 19:55:51

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w
wiadomości news:bln1nl$94s$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Koniczyna chwastem??? Toż to sa bardzo ładne kwiaty :-))

Listki są jeszcze ładniejsze :)
A kiedyś miałam jeszcze koniczynę "Atropurpureum", tylko mi się gdzieś
straciła.
Ta dopiero byłaby ładna w trawniku!

Pozdrawiam
Ewa

14. Data: 2003-10-04 20:02:10

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> teraz zeschnieta glina ma wytrzymalosc betonu
> ale wiosna
> gdy glina opita woda
> to bez problemu mozna by rozkolebac plyte
> nawet taka wielkie jak Twoje

Ale one leżą tak już od sześciu lat!

Co zresztą nie oznacza, że polecam akurat tę metodę, po prostu: można
i tak. Kretom i mrówkom w każdym razie jest trudniej.

Pozdrawiam nieortodoksyjnie
Ewa
PS. Zamiast kolebać płytą nie lepiej postawić huśtawkę?

15. Data: 2003-10-04 21:07:02

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Ale one leżą tak już od sześciu lat!
:))))
po szesciu latach
zapewne tak obrosly korzeniami roslinek
ze nic je nie ruszy
poza zebem czasu)
:))))
> Co zresztą nie oznacza, że polecam akurat tę metodę, po prostu: można
> i tak. Kretom i mrówkom w każdym razie jest trudniej.
:)
u mnie pod bruczkami grasuja nornice
pare razy juz zapadal sie nad ich korytarzami
:)
podejrzewam
ze przegryzly sie one do rurek drenarskich
bo ilekroc naprawie bruk wpierw oczywiscie uzupelniajac dziure piachem
to po dniu lub dwoch mam ponownie szczeline miedzy kamieniami
a tego zoltego piasku nigdzie nie widac
:))))))))

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

16. Data: 2003-10-05 01:12:11

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"T.W." <t...@w...pl> wrote in message

> No jak to?
> W trawniku zawsze są chwasty, czyż nie?

Wlasnie o to mi chodzi. Potraktowalem zwrot "nie
powinno być większego problemu z chwastami" jako
sugestie, ze tam chwastow nie bedzie. Rozumiem
teraz, ze chodzilo o to, ze chwasty tam beda, tylko
nie nalezy ich traktowac jako problem. Z takim
stanowiskiem zgadzam sie calkowicie.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

17. Data: 2003-10-05 01:38:19

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"T.W." <t...@w...pl> wrote in message

> Listki są jeszcze ładniejsze :)

A kwiatki: http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/kwiaty/konicz1.j
pg ?

Pozdrowienia,
Michal

18. Data: 2003-10-05 07:00:34

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik T.W. <t...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:blnbh6$rgp$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
> wiadomości news:bln1nl$94s$1@atlantis.news.tpi.pl...
>

> A kiedyś miałam jeszcze koniczynę "Atropurpureum", tylko mi się gdzieś

No właśnie, koniczyna 'Atropurpureum'. Pierwsza nie przeżyła zimy, druga
padła mi tego lata. Kapryśna ona taka ? Ktoś ją uprawia z powodzeniem?
--
Pozdrawiam, Kaśka

oregano i majeranek
Kwasna ziemia?