ściółkowanie

1. Data: 2006-07-12 15:13:55

Temat: ściółkowanie
Od: <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Proszę o pomoc
czy pod wszystkie rośliny można sypać korę? jak tak to jaką?

2. Data: 2006-07-12 20:27:10

Temat: Re: ściółkowanie
Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@n...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Proszę o pomoc
> czy pod wszystkie rośliny można sypać korę? jak tak to jaką?

http://www.google.pl/search?hl=pl&lr=lang_pl&sa=X&oi
=spell&resnum=0&ct
=result&cd=1&q=%C5%9Bci%C3%B3%C5%82kowanie+kor%C4%85
&spell=1

:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba
Ps. Jurek N. przypomnij proszę ten link o nie zawracaniu d..y

3. Data: 2006-07-12 21:21:21

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

skryba napisał(a):
[...]
> Ps. Jurek N. przypomnij proszę ten link o nie zawracaniu d..y

http://ag.bocznica.org/
pozdr. Jerzy
--
http://www.bocznica.org/

4. Data: 2006-07-12 21:24:48

Od: "maria" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam pogodnie
> skryba
> Ps. Jurek N. przypomnij proszę ten link o nie zawracaniu d..y
Witam! Jesteś bardzo miły,ciekawi mnie dlaczego sam tego nie zrobisz?Jeśli nie
masz ochoty odpowiedzieć ,to nie zabieraj głosu a może pomyliłeś grupy?Poszukaj
innej i tam sie wyżywaj.Czy nie rozumiesz,że rózne problemy mają działkowicze i
szukają porady u bardziej doświadczonych?Teraz w googlach mozna znależć
odpowiedzi na wszystkie pytania ale w takim razie po co ta grupa? Nie dotyczy to
mnie bezpośrednio ale denerwuje mnie takie wymądrzanie się. zycze dobrej nocy maria

5. Data: 2006-07-12 23:43:43

Od: "mia63" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Nie dotyczy to
> mnie bezpośrednio ale denerwuje mnie takie wymądrzanie się. zycze dobrej nocy
-

.................." jaka róza taki cierń <.......>..nie dziwi nic..."
Mario, więc jak to z tym sciółkowaniem?

Non stop czytająca archiwum i grupę ...mia <oczko>
( czy księzyc w pełni rzeczywiście ma negatywny wpływ na czlowieka?):-))))

6. Data: 2006-07-13 06:17:14

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:2278.00000184.44b568a0@newsgate.onet.pl maria
<b...@o...pl> napisał(a):

>Teraz w googlach mozna znależć odpowiedzi na
> wszystkie pytania ale w takim razie po co ta grupa? Nie dotyczy to
> mnie bezpośrednio ale denerwuje mnie takie wymądrzanie się.

Hejka. Zrób sobie herbatkę z melissy. ;-)
Pozdrawiam trankwilizacyjnie Ja...cki

7. Data: 2006-07-13 12:23:07

Od: j...@a...com szukaj wiadomości tego autora

w...@n...pl wrote:
> Witam!
> Proszę o pomoc
> czy pod wszystkie rośliny można sypać korę? jak tak to jaką?

Mozna pod wszystkie, kazda dobrze przesuszona rozdrobniona pochodzaca z
drewna nie zakazonego grzybica nie zainfekowana jakims szkodliwym
robactwem (np kornikami). Czy jest to kora sosnowa czy debowa czy
jakakolwiek inna to w praktyce nie ma znaczenia. Grubosc sciolki nie
powinna przekraczac 10-12 cm. Kora moze minimalnie zakwaszac glebe wiec
jezeli mamy rosliny lubiace podloze zasadowe a glebe kwasna lub
obojetna to zamiast kory lepiej moze uzyc innej sciolki.

Pozdrowienia,
JanuszB

8. Data: 2006-07-13 14:11:14

Od: "maria" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mario, więc jak to z tym sciółkowaniem?
>
> Non stop czytająca archiwum i grupę ...mia <oczko>
> ( czy księzyc w pełni rzeczywiście ma negatywny wpływ na czlowieka?):-))))

Witam!Jest okey.Uśmiałam sie do łez a rzeczywiście była pełnia i ja może nie
wyraziłam się zbyt precyzyjnie odnośnie tego sciółkowania,co nie zmienia postaci
rzeczy.Dalej twierdzę,że jeśli ktoś nie ma ochoty odpowiedzieć na pytanie zadane
przez grupowicza,to niech chociaż nie obraża swoimi wypowiedziami na temat pytań
zadanych przez niego. POZDRAWIAM MARIA

9. Data: 2006-07-13 21:58:52

Od: "mia63" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jezeli mamy rosliny lubiace podloze zasadowe a glebe kwasna lub
> obojetna to zamiast kory lepiej moze uzyc innej sciolki.

Mnie słowo "sciółka" kojarzy sie ze ścieleniem, zascielaniem łozka...hmmm
czyli moge uzyc przescieradła jako "inna" sciółke????hmmm <a mówili, ze myslenie
nie boli...>

<oczko> mia...

Znana florystka - oszustką?
Porzeczki i agrest
trawa odporna na przesuszenie
automatyczne wysuwanie zylki w podkaszarce - jak to ma dzialac?
dymiąca kosiarka