seks analny i lewatywa w ciązy

1. Data: 2006-08-05 00:21:25

Temat: seks analny i lewatywa w ciązy
Od: n...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Czy w ciąży mozna przeprowadzać zabieg lewatywy i uprawiać seks
analny ?

2. Data: 2006-08-05 13:37:35

Temat: Re: seks analny i lewatywa w ciązy
Od: "Piotr" <k...@s...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

O ile wiem, poród odbywa się drogą pozaodbytniczą, pozatym widziałem też, że
na niektórych filmach takie rzeczy się wyprawia, więc serdecznie zachęcam i
pozdrawiam,
kefas

.com...

3. Data: 2006-08-05 15:32:33

Od: "m" <mondio@!op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pamietaj, ze wiele cennych skladnikow jest wchlanianych w jelitach, robiac
lewatywe pozbawiasz sie ich.
Moze bez lewatywy?

"Piotr" <k...@s...gda.pl> wrote in message
> [...]
.com...
> Czy w ciąży mozna przeprowadzać zabieg lewatywy i uprawiać seks

profil ust
Dziecięce idiopatyczne zapalenie stawów
Mimo setek prób i licznych szkoleń nie umiem zakładac soczewek kontaktowych
zywotnosc plemnikow
Plamienie w przerwie między miesiączkami