sens sznurowanych butów na w-f u pierwszoklasisty

11. Data: 2007-09-06 15:48:11

Temat: Re: sens sznurowanych butów na w-f u pierwszoklasisty
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid napisał(a):

> Użytkownik "krys"

> Życzę szczęścia. :)))))))

Mi akurat nie trzeba. BTW u moich w szkole nie ma wymogu sznurowadeł,
czepiają się tylko o podeszwy.

Justyna
GG 6756000

12. Data: 2007-09-06 16:16:58

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ptysiek" <p...@o...pl> wrote in message

> I teraz
> mam zagrychę co zrobić - nie ma problemu finansowego z zakupem tegoż
> kolejnego obuwia ale nie lubię kupować czegoś kiedy nie widzę
> uzasadnienia zakupu.

Powiedzieć pomysłotwórcy, że jak się dziecku buty na rzepy będą rozpinały,
to żeby napisał o tym w dzienniczku, a wtedy kupisz dziecku nowe buty -
wiązane. A na razie nie widzisz potrzeby, żeby marnować pieniądze. Nie stać
Cię i tyle. Mogli powiedzieć wyraźnie w czerwcu. Teraz to po herbacie, bo
już się wykosztowałaś:)))
Anka

13. Data: 2007-09-06 16:25:13

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Harun al Rashid" <a...@o...pl> wrote in message

> Użytkownik "krys"

> Życzę szczęścia. :)))))))
> Niestety, nie ma możliwości przerzucenia odpowiedzialności za
bezpieczeństwo
> dzieci w szkole na rodzica. Nawet umowa przed notaruszem poparta
> przyrzeczeniem harcerskim nic nie zmieni. ;)

Można jeszcze panią spytać, czy przed rozpoczęciem lekcji w-fu SPRAWDZA, czy
każde dziecko ma te sznurówki porządnie zawiązne. Nie na oko, tylko czy
przechodzi od dziecka do dziecka i uczciwie "obmacuje" solidność supełka i
kokardki:))) Bo jak nie sprawdza, to i tak dzieciaki są narażone na
pogubienie obuwia. Rzepy w przypadku maluchów dają solidniejsze zapięcie niż
sznurowadło.
Anka (stara mama starego konia)

14. Data: 2007-09-06 17:30:31

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 6 Sep 2007 18:25:13 +0200, miranka napisał(a):

> Rzepy w przypadku maluchów dają solidniejsze zapięcie niż
> sznurowadło.

Też mam takie wrażenie, porządnie zaciągnięty do granic możliwości ;) rzep
(dzieci tak lubią) i but dobrze dopasowany nie spadnie, a jak za duży to i
sznurowany spadnie.
--
Elżbieta
http://picasaweb.google.pl/waruga.e

15. Data: 2007-09-06 17:33:06

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 06 Sep 2007 17:15:26 +0200, ptysiek napisał(a):

> Adidas - sprawdzone już w zeszłym roku w szkolnej zerówce

I one są "szmaciane"? A jak z poceniem stóp, bo ja nienawidzę wszelkich
trampek, halówek itp. z tego powodu. Kacper chodzi w szkole w sandałach
jako butach zmiennych i na w-f też dostanie sandały geox tylko zabudowane-
pełny przód (na rzepy)

16. Data: 2007-09-06 17:59:20

Od: ptysiek <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid pisze:

> Ehm. Nic by nie dało stawanie okoniem, obawiam się. Brak stroju - siedzisz
> na ławce. Zresztą nie podejrzewam Cię o parcie na konfrontację - zwyczajnie
> próbuję wyjaśnić, skąd i dlaczego jest tak a nie inaczej.
> Się wkurzyłaś głównie z powodu braku informacji i wyjaśnień, nie samej
> zasady IMO.

Dokładnie gdybym usłyszała o sznurówkach w czerwcu pewnie kupiłabym taki
sam model tylko sznurowany, choć po wypadku syna koleżanki właśnie przez
rozwiązane sznurówki mam jednak mieszane uczucia... w każdym razie nie
należę do osób sprzeciwiających sie dla zasady.
Pozdr.
Goosia

17. Data: 2007-09-06 18:05:27

Od: ptysiek <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta pisze:

> [...]
> jako butach zmiennych i na w-f też dostanie sandały geox tylko zabudowane-
te które mamy sa z połaczenia tkaniny i skóry - na najbardziej
newralgicznych miejscach (palce, pięta, boki przy wiązaniach i pasek
wzdłuż podeszwy. Raczej zwiększonej potliwości nie odnotowałam, ale mam
też bzika na punkcie skarpet więc i moze też ma to wpływ. Na sandały bym
sie nie zdecydowała (trzymanie stopy czy odsłonięta = narażona na urazy
pięta) ale nie mam doświadczenia z tego typu obuwiem w tej roli więc
mogę się mylić.
Gosia

18. Data: 2007-09-06 18:39:36

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 06 Sep 2007 20:05:27 +0200, ptysiek napisał(a):

> Na sandały bym
> sie nie zdecydowała (trzymanie stopy czy odsłonięta = narażona na urazy
> pięta) ale nie mam doświadczenia z tego typu obuwiem w tej roli więc
> mogę się mylić.

Sandały ma do chodzenia po szkole, choćby dlatego, że w szkole jest
baaaaardzo ciepło i musi mieć przewiewny but z jak największą ilością
odkrytych miejsc. Natomiast te geoxy mają pełny przód, pełny tył i pełno
"lufcików" po bokach.

19. Data: 2007-09-06 18:47:49

Temat: Re: sens sznurowanych butów na w-f u 1-klasisty-geox
Od: "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@o...peel> napisał w wiadomości
> Dnia Thu, 06 Sep 2007 20:05:27 +0200, ptysiek napisał(a):

> Natomiast te geoxy mają pełny przód, pełny tył i pełno
> "lufcików" po bokach.

A propos Geoxów - na wiosnę synek (aktualnie zerówkowicz) wymęczył mne o
sportowe geoxy rzekomo oddychające. W rzeczywisctości noga w nich mu się
okropnie poci i na dodatek zaczęły paskudnie pachnieć (albo raczej
"nie-pachnieć")- w żadnych butach nie mieliśmy takiech hecy :-( juz mnie
więcej na nie nie namówi (a były o 50% droższe niz Bartki!)

:-) Monika

20. Data: 2007-09-06 19:54:24

Od: Szerr <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 6 Sep 2007 16:29:36 +0200, Harun al Rashid napisał(a)
w:<news:46e00ed0$1@news.home.net.pl>:

> TY nie kupisz. A masa rodziców tak - będzie supermodna chińska podróbka o 3
> numery za duża i fruwająca po hali. Oczywiście w razie wypadku winny będzie
> nauczyciel, który pozwolił na grę w rzepach.

Bez przesady, jaka znów wina nauczyciela. BHP nie reguluje rodzajów obuwia
sportowego, to jakaś nadgorliwość. Jak but tylko faktycznie nie fruwa po
sali i siedzi normalnie na nodze ucznia, to nauczyciel nie ma obowiązku
poddawać go badaniom technicznym.

Ja bym powiedział nauczycielowi, że buty kupiłem, buty są sportowe,
pieniądze wydane i koniec tematu. Albo dziecko będzie ćwiczyć w takich,
albo szkoła wyposaży go w inne, te rzekomo lepsze.

--
Quid leges sine moribus?

Bank internetowy dla dzieci
napisy na ciuchach:-D